נמנעה הרחבתו של בית המלון, במרחק 70 מטרים מקו החוף

נמנעה הרחבתו של בית המלון, במרחק 70 מטרים מקו החוף

הישג לד"ר אלי לחמני: מנע את הרחבתו של בית המלון, במרחק 70 מטרים מקו החוף וביטל את ההחלטה על הקמת בית מלון נוסף, בתחום מאה המטרים

לדברי ד"ר אלי לחמני – המועמד לראשות העיר אשדוד ויו"ר האופוזיציה, "הצלנו את קו החוף ומנענו את הרחבתו של בית מלון בצורה משמעותית. בנוסף, ביטלנו החלטה על הקמת בית מלון נוסף שהיו אמורים לבנות בתחום 100 מטרים מקו החוף.

כידוע, לפי חוק החופים משנת 2004 אין לבנות מתחת לקו 100 מטר מקו החוף, אך עקב קיומן של תוכניות ישנות הצליחו בעלי הקרקע לקבל אישורים בתוך קו ה-100 מטר.

בניית שני בתי המלון האלו היו אמורים להיות סנונית לעוד מספר בתי מלון שהיו גוזלים מאיתנו, התושבים, את חוף הים שאנו כל כך גאים בו.

במשך תקופה ארוכה כל הגופים הירוקים הארציים והמקומיים התנגדו לבנייה מסיבות ברורות, אולם למרות טענותיהם המוצדקות, הצליחו "להשתיק" אותם והפרויקט עבר בוועדת משנה לבניין העיר.

 

 

לא נכנעתי להחלטות שהתקבלו חרף התנגדותי כמעט באופן בודד בוועדת המשנה והגשתי בקשות לעלות את הנושא למליאת ועדת בניין ערים.

כעת, אני שמח לבשר שהצלחתי לשכנע את מרבית חברי המליאה של הועדה ובכך ולבטל את ההחלטה ברוב של 7 מול 3. זהו ללא ספק הישג – לא רק לי, אלא לעיר כולה.

אין האמור שאני נגד בתי מלון, ההפך הוא הנכון – ויש לפתח את נושא התיירות בעיר . ישנן עוד עשרות תכניות לבניית בתי מלון במקומות שלא פוגעים בקו החוף ואעשה כל שבידי לסייע להוציאם לפועל – אך לא על חשבון חוף הים שהוא המשאב החשוב לנו כציבור – לא רק לתושבי העיר אלא לכלל המדינה.

בהזדמנות זאת, מבקש לחזק את ידיהם של הגופים הירוקים בארץ ובעיר שסייעו וכן לפעילי מטה המאבק בהובלתו של רוני סאיג, שיצאו למאבק החשוב הזה.

אמשיך להילחם למען הצדק בעיר אשדוד ולשמור על הנכסים הציבוריים שלנו למען הכלל".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*