נמאס לכם לנפנף? זה הזמן לרכוש מנגל גז ולהשתדרג

נמאס לכם לנפנף? זה הזמן לרכוש מנגל גז ולהשתדרג

אין כמו על האש! מלבד הטעמים והניחוחות, מדובר בבילוי תרבותי שמאחד חברים ומשפחה, בעיקר בישראל הידועה כחובבת בשרים. העניין הוא שבשנים האחרונות, רבים מוצאים עצמם מתעייפים מהטקסים הבלתי נגמרים סביב הארוחה; הדלקת הגחלים, הנפנוף, ההמתנה, כיבוי הגחלים. למרבה המזל, אתם לא חייבים להשתעבד אליהם! מנגל גז הפך פופולארי במיוחד בשנים האחרונות בדיוק מסיבה זו, כאשר הוא עונה על הצורך להיפרד אחת ולתמיד מהטקסים ולהפוך את העל האש המסורתי לחוויה פשוטה ומהנה.

מנגל גז – להיות עם, להרגיש בלי

היתרון הגדול ביותר של מנגל גז הוא האפשרות ליהנות מארוחות בשריות נפלאות מבלי להתפשר או להתעסק יותר מידי באותם טקסים שהזכרנו קודם. אפשר לומר שזו חוויה של להיות עם, ולהרגיש בלי; עם בשרים איכותיים בטעמים נפלאים, בלי להתאמץ!

  • חימום מהיר – מנגל הפועל על גז יוכל להגיע לטמפרטורת בישול במהירות, בתוך דקות ספורות! זמן החימום מהיר ומשמעותו פחות המתנה ויותר מפגשים ספונטניים, ללא צורך בהתארגנות רבה מידי מראש; אפילו ארוחת ערב באמצע השבוע!
  • בקרת טמפרטורה – מכיוון שלא מדובר כאן בפחמים, תוכלו לוודא את הטמפרטורה המדויקת בקלי קלות. את המבערים ניתן לכוון בקלות כדי ליצור אזורי חימום מדויקים, המאפשרים לצלות סוגי מזון שונים בו זמנית ובאופן מדויק יותר.
  • ניקוי פשוט – אין דבר מעצבן יותר מלעסוק בניקוי המנגל זמן רב לאחר הארוחה, במקום לנוח מול הטלוויזיה. למרבה המזל, גריל גז הופך את התהליך לפשוט הרבה יותר; אין אפר שצריך להיפטר ממנו ולחכות שהמנגל עצמו יתקרר כדי בכלל לגשת אליו. כמה דקות של המתנה, צחצוח מהיר של הסורגים, ריקון מיכל השומן ומעבר עם מטלית, לחלוטין יעשו את העבודה ויכינו את המנגל לשימוש הבא.
  • חיסכון בעלויות לטווח ארוך – ייתכן שההשקעה הראשונית בגריל גז תהיה מעט גבוהה יותר מאשר דגם פחם קלאסי. עם זאת, עלויות התפעול לאורך זמן יהיו נמוכות יותר לרוב. עם מנגל גז תחסכו לעצמכם את ההוצאה השופטת של פחם או חשבון חשמל מנופח. כל שתצטרכו יהיה להחליף את מיכל הגז מידי פעם, וזה הכל!
  • השפעה סביבתית – בהשוואה לפחם שרוף, לייצור גז בכמות קטנה שכזו יש טביעת רגל פחמנית קטנה יותר. כלומר, בבחירה בגריל גז אתם גם בוחרים ליהנות מארוחה ידידותית יותר לסביבה!

הוויכוח על הטעם

חלק מחובבי הבשרים יטענו שלעולם לא יתקדמו אל מנגל גז בשל עניין הטעם, אשר לא ישתווה לטעמו של בשר הנצלה על מנגל פחמים מקצועי וקלאסי. עם זאת, כיום ישנן דרכים בהחלט להגיע אל הטעם האהוב! עם טכניקות שונות כגון עישון שבבי עץ, שימוש במעשן מיוחד ועוד, אפשר בהחלט ליהנות מחוויית צלייה ידידותית ונעימה, ומהטעם האהוב כל כך של בשר על האש. אז למה אתם מחכים? תתקדמו, תארחו ותהנו!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*