נכנסתם לדירה חדשה? חובה לבצע בדק בית

נכנסתם לדירה חדשה? חובה לבצע בדק בית

עומדים להיכנס ממש בעוד כמה ימים לדירה חדשה? ההתרגשות בשיאה, ואתם בוודאי חושבים מה תוכלו לעשות בבית החדש. אך לפני שאתם עושים צעד כזה או אחר, מוטב כי תהיו זהירים. גם ככה השקעתם לא מעט כסף על רכישת הדירה, ולכן מוטב כי לא תעשו טעויות. כל טעות קטנה עלולה להיות טעות שתעלה לכם ביוקר כאשר תסתכלו לאחור. על מנת שתוכלו לדעת בדיוק אל תוך מה אתם נכנסים, יש לכם אפשרות לבצע בדק בית. מה עושים במסגרת הבדיקה הזאת ומדוע היא יכולה להציל אתכם? את כל התשובות לשאלה הזאת תוכלו לקבל במאמר הבא. פתאום חוסר הוודאות ייעלם, ותדעו בדיוק לקראת מה אתם נכנסים.

מה עושים במסגרת בדק בית?

לא סתם ישנה חובה לבצע בדק בית לפני שנכנסים לדירה חדשה. נדגיש בהזדמנות הזאת כי היא רלוונטית לדירות חדשות מקבלן או לדירות יד שניה. במסגרת הבדיקה בוחנים את המצב של הדירה בצורה הכי מקיפה שיש. בבדיקה עצמה נכנסים אל תוך הדקויות על מנת לקבל את תמונת המצב הכי מדויקת. הרי לא תרצו למצוא את עצמכם במצב שבו אתם נכנסים לדירה, ומגלים את כל מה שקורה בדיעבד. יש לכם הזדמנות לדעת מה קורה מאחורי הקירות עוד לפני שתקבלו מפתח.

משתלם לכם לעשות בדיקת בית

העלויות הכספיות השונות המגיעות עם הכניסה לדירה החדשה עשויות להיות גבוהות. מהסיבה הזאת אולי תימנעו מלבצע בדיקה מקיפה לכל התשתיות במבנה. הרי מה כבר יכול להסתתר לו מאחורי הקירות או מתחת לבלטות? האמת היא שאינכם רוצים לדעת מה קורה מתחת לפני השטח. יש לכם הזדמנות לחסוך לעצמכם הוצאות רבות בעתיד הנראה לעין. הוצאות שעלולות להביא אתכם למצב שבו תתקשו לסגור אבדת החודש.

בדק בית מקצועי על ידי איש מקצוע ניטראלי  

עליכם לזכור כי אתם אלה שמזמינים את אותו איש מקצוע שיבצע בדק בית. המשמעות היא שמדובר על איש מקצוע ניטראלי, כזה שתוכלו לסמוך עליו בעיניים עצומות. המשמעות היא שהוא יספק לכם את תמונת המצב בדיוק כפי שהיא. הוא לא יסתיר מכם אינפורמציה ולא ינסה לעגל פינות, אין לו אינטרס לעשות זאת. אם תסמכו על מה שאמרו לכם מראש, יכול להיות כי המציאות תהיה מעט שונה.

הבדיקה מתבצעת תוך זמן קצר

זה אולי נשמע לכם כמו פרוצדורה מתישה, כזאת שעלולה לקחת זמן רב. אתם גם ככה רוצים כבר להיכנס לדירה החדשה, ולהתחיל את הפרק החדש בחייכם. אך הסבלנות במקרה הזה תהיה מאוד כדאית מנקודת המבט שלכם. החיפזון עלול להוביל אתכם למצב שבו אתם תשלמו עליו ביוקר. מה שגם הבדיקה לא אמורה לקחת זמן רב. אם תזמינו חברה מקצועית, הבדיקה יכולה להתבצע תוך כמה שעות בלבד.

קרדיט: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*