ניתוח להקטנת חזה: גם לזה יש דרישה

ניתוח להקטנת חזה: גם לזה יש דרישה

מי שקורא מדורי רכילות, בריאות ואופנה, יכול לחשוב שניתוח חזה היחידי שמתקיים הוא ניתוח הגדלת חזה אשר פופולארי בקרב נשים רבות. אך לא כך הדבר. לצד ניתוח הגדלת חזה, יש דרישה מאוד גדולה בקרב ניתוח הקטנת חזה, הן בקרב בחורות צעירות והן בקרב נשים מבוגרות יותר.

ניתוח הקטנת חזה, כשמו כן הוא, מיועד להפחית את משקל החזה, להקטין אותו, ובכך הוא מאפשר לנשים להיות עם חזה יותר קטן. בדרך כלל נשים אשר מבצעות את הניתוח, הן כאלה שיש להן חזה גדול באופן טבעי, דבר שיכול להפריע להם במובנים רבים כפי שנוכל לראות בהמשך המאמר, וכן נשים שביצעו הגדלת חזה והחליטו להסיר את ההגדלה ולחזור למראה הטבעי שלהן.

כאמור בקרב נשים רבות, ניתוח הקטנת חזה נועד להקל ברמות מסוימות על איכות החיים, בדרך כלל מדובר על הקלה ברמה הגופנית, כשמדובר בחזה גדול מימדים שיכול להפריע להן בהליכה, יציבות, עמידה, ואפילו ברמה של נשימה סדירה או תזונה, אך יש נשים, בעיקר צעירות, שמבקשות לעבור ניתוח כזה מסיבות אחרות שקשורות לתחושה ולנפש. לא מעט בחורות צעירות נאלצות להתמודד עם מבטים, אמירות ודברים אחרים שפוגעים בהן כתוצאה מכך שיש להן חזה גדול, לכן הן מעדיפות לוותר עליו בשביל להרגיש טוב יותר ולשפר את הדימוי העצמי שלהן.

חשוב לומר, ניתוח הקטנת חזה, להבדיל מניתוח הגדלה, ניתן לבצע גם לפני גיל 18 במידה ויש צורך והתנאים מאפשרים זאת. לא מעט נערות צעירות שיש להן חזה גדול באופן טבעי, מעדיפות לעבור ניתוח כזה על מנת להתמודד עם הסביבה בצורה יותר טובה.

כיצד מתבצע ניתוח הקטנת חזה

הניתוח מתבצע בהרדמה מלאה, המנותחת מתאשפזת יום לפני הניתוח בבית החולים, בבוקר היא מועברת לחדר הניתוח, שם מרדימים אותה ולאחר מכן הרופא מתחיל בניתוח. בתחילת הניתוח הרופא מבצע חתך דמוי עוגן סביב הפטמה, מתוכה הוא מוציא עודפי עור ושומן מתוך השד ואז הוא חוזר למקם את הפטמה במקום חדש. בצורה כזו הוא מעצב שד קטן ומורם בצורה יפה.

הניתוח מתבצע מספר שעות, בעוד כשהמנותחת יוצאת ממנו לאשפוז של 24 שעות. עם השחרור הביתה היא מקבלת הוראות כיצד לנהוג בימים הקרובים שאחרי הניתוח. הכלל הוא שיש ללבוש חזיית ספורט כשיש נקזים שמנקזים את כל ההפרשות שיוצאות מהחזה. אחרי מספר ימים אפשר לחזור וללבוש חזייה רגילה. יש להגיע לביקורת אצל הרופא בשביל לבחון את מצב השד.

חשוב לומר, לפני שמחליטים לעבור ניתוח הקטנת חזה, מומלץ מאוד להיפגש עם מומחה ולהתייעץ עמו בנושא, חשוב לדעת את כל הפרטים אודות הניתוח והתהליכים שסביבו. כשכל המידע בידיכן, תוכלו להחליט האם ברצונכן לעבור אותו או להישאר עם החזה שלכן בגודל הטבעי שלו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*