ניתוחים פופולארים לגברים – ומה איתך, גבר?

ניתוחים פופולארים לגברים – ומה איתך, גבר?

גם גברים רוצים להיראות טוב, להרגיש טוב, ולחיות טוב. לא עוד בלעדיות של עולם הנשים, האסתטיקה והמראה החיצוני כבר מזמן הפכו לנכס של שני המינים, ולמטרה גם של גברים. אנחנו רוצים להיראות טוב, ומגיע גם לנו ליהנות מכל אותם טיפולים אסתטיים שמהווים כמעט הליכים של חובה אצל נשים. ניתוחים פופולאריים לגברים בשנים האחרונות כוללים רשימה מרשימה למדי.

במאמר זה נסקור בקצרה כמה מההליכים הפופולאריים ביותר, כדי שגם אתם תדעו מה אתם יכולים לעשות למען עצמכם, כיצד תוכלו להרגיש טוב יותר, להראות טוב יותר, מבלי להתפשר על הגבריות שלכם, ולהיפך – להעצים אותה.

איזה ניתוחים פופולארים לגברים?

  1. ניתוח אף – אחד הניתוחים הפופולאריים לגברים ואולי הניתוח האסתטי הראשון שנחשב "מקובל" אצל גברים ולא רק אצל נשים, ניתוחי האף כוללים הגדלה, הקטנה, שינוי קצה האף וניתוחים אחרים לעיצוב המראה של האף.
  2. ניתוח הצמדת אוזניים – לאלו הסובלים מאוזניים בולטות במיוחד ניתן להצמיד את האוזניים בקלות יחסית, והניתוח הזה, כמו ניתוח האף, הוא פופולארי ונפוץ במיוחד.
  3. גניקומסטיה – מוכר יותר כניתוח הקטנת חזה לגברים, שכן גברים רבים סובלים מעודפי עור ושומן באזור החזה, מה שלא ניתן לתקן בעזרת חיזוק שרירי החזה ואימונים בחדר הכושר, ולכן גברים רבים בוחרים לסלק את השומן העודף והעור העודף ולייצר מראה שטוח וגברי יותר לחזה שלהם.
  4. שאיבת שומן – יש ממש דרישה חברתית שגברים יסתובבו בעולם עם קוביות בבטן. מה לעשות וגברים רבים נוטים גנטית לצבור שומן דווקא באזור הבטן והמותניים, ולא קל בכלל להיפטר מהשומן הבטני. שאיבת שומן היא פיתרון פשוט ויעיל לשינוי במראה הבטן וחיטוב הבטן, בהליך שנחשב קל למדי.
  5. בוטוקס – לא רק נשים, גם גברים סובלים מקמטים בפנים, ולרוב אפילו בגיל צעיר יותר. האמת היא שטיפול מהיר ופשוט זה הפך מאוד פופולארי בשנים האחרונות, שכן הוא נגיש כל כך שניתן לבצע טיפול בתוך פחות מחצי שעה, ולראות תוצאות כמעט מיידיות.

ניתוחי פנים לגברים

מתוך הרשימה של ניתוחים פופולארים לגברים, ניתן לדלות כמה שמשפיעים ישירות על מראה הפנים, והם פופולאריים לגברים בכל הגילאים. תארו לעצמכם שגבר בן 70 שבוחר לעבור ניתוח אסתטי לרוב יבחר בכך או עקב בעיה רפואית שפגעה במראה הפנים שלו, או כי הוא רוצה להיראות אסתטי יותר ולשמר את המראה הצעיר שלו. לרוב הצורך יהיה בניתוח פנים, ולא בניתוח של הגוף.

הרמת עפעפיים זו דוגמא מצוינת לניתוח פנים פופולארי לגברים מבוגרים, או צעירים שיש להם נטייה לצניחת עפעפיים גם בגיל צעיר. מתיחת פנים היא עוד דוגמא לניתוח פופולארי לגברים, שכן היא מאפשרת שימור של מראה צעיר בהליך פשוט יחסית. הסרת עודפי עור, שאיבת שומן, ואפילו ניתוח "קוביות", כל אלו ואחרים נחשבים ניתוחים זמינים ופופולאריים לגברים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*