ניר ביטון ואופיר מרציאנו, לא ייצאו עם נבחרת ישראל לאלבניה

ניר ביטון ואופיר מרציאנו, לא ייצאו עם נבחרת ישראל לאלבניה

נבחרת ישראל בכדורגל מקיימת בזמן זה את ההכנות האחרונות שלה לקראת משחק החוץ הלא פשוט במסגרת המחזור הרביעי של מוקדמות מונדיאל 2018, מול נבחרת אלבניה. בתחילה כשהמאמן אלישע לוי פרסם את סגל השחקנים, מי שצדו את איניהם של תושבי אשדוד בכלל, ואת של מ.ס אשדוד בפרט, הם אופיר מרציאנו וניר ביטון שגדלו במועדון.

אך בסופו של דבר שני ילידי העיר לא יצאו ביחד עם כל אנשי הנבחרת אחר הצהריים (חמישי) למשחק החוץ בטיראנה. אופיר מרציאנו נפצע באימון המסכם של נבחרת ישראל בבית הנבחרות בשפיים, ומי שזומן במקומו הוא שוער מכבי פתח תקווה דני עמוס.

לגבי ניר ביטון, הסיפור אפילו מעניין יותר. לטענת אנשים בנבחרת, המאמן אלישע לוי ביקש מניר ביטון לבוא ולבצע תרגיל אימון פנימי ביחד עם שאר שחקני ההרכב, אך לאחר שהשחקן אמר לאלישע לוי כי" הוא עדיין קר מספיק", המאמן הלאומי החליט לנפות את אחד משחקניו הבכירים בסגל  ממשחק החוץ הקרוב.

סוכנו של קשר סלטיק,דודו דהאן, הוציא הודעה לתקשורת בנוגע לתקרית הרגישה כשאמר "ההודעה שהוציאה ההתאחדות לתקשורת היום בצהריים, לא מדוייקת ועושה עוול גדול ניר. ניר אמר לצוות המקצועי בתמימות אמיתי,שהוא עדיין לא חם, המאמן הסיק מכך את מה שהסיק. כל מאמן שאימן את ניר בעשור האחרון,בארוץ ובחו"ל יספר על אפס בעיות משמעת ואפס אי ציות להוראות,גם במישור המקצועי וגם במישור האישי. ניר היה תמיד ויישאל לעד מופת כספורטאי וכאדם.

ובכל זאת אני משריש ומחנך את שחקניי שהמאמן צודק גם שהוא לא צודק. וזה כמובן,תופס גם לעכשיו. ניר מכבד את החלטת המאמן ומאחל לנבחרת ישראל בהצלחה באלבניה.

צילום מתוך דף הפייסבוק של ניר ביטון

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*