ניקוי ספות מקצועי: הסוף לספות מלוכלכות

ניקוי ספות מקצועי: הסוף לספות מלוכלכות

הספה היא אחד הרהיטים החשובים ביותר שיש לנו בבית, עד כדי כך שהסלון בלעדיה הוא לא סלון באמת. את כל הפעילויות המהנות יותר אנחנו עושים על הספה, וזה כולל צפייה בטלוויזיה, משחקי מחשב, קריאת ספר, הכנת שיעורי בית או שיחה עם בני משפחה וחברים. בגלל השימוש הרב שאנו עושים בספה, היא משחקת ומאבדת את צבעה. עד כדי כך שנוצר הצורך לבצע ניקוי ספות.

איך יודעים שהגיע הזמן לנקות את הספה?

קיימים סימנים שונים המעידים על כך שיש צורך לקרוא לאנשי מקצוע כדי שיבצעו ניקוי ספות איכותי. אז רגע לפני שאתם זורקים את הספה הישנה לטובה ומחליפים אותה באחר, זיכרו שאפשר להציל אותה. ואלה כמה מבין הגורמים שיכולים להעיד על כך שהספה זקוקה לניקוי דחוף:

  • ריח חריף עולה מן הספה – אם יש לכם ילדים קטנים וחיות מחמד, הספה שלכם עוברת לא מעט. לכן, אל תתפלאו אם נודף מהספה היקרה ריח של שתן או של בעלי חיים. כי אם אתם נוהגים לחתל את הילד על השפה או מניחים לחתול לשכב על הספה, הריח ייספג בה די בקלות. ואם רוצים לשבת בניחותא על הספה ללא מסיכת אב"ך, כדאי להזמין שירותי ניקוי ספות בהקדם.
  • הצבע של הספה דהה – אם אתם בוחנים תמונות ישנות שצולמו לפני שנים כשאתם ובני משפחתכם יושבים על הספה אך מגלים שאינכם מזהים את הספה שהייתה לכם, זה סימן לבצע ניקוי ספות. אם אתם זוכרים שהייתה לכם ספה בצבע כחול בהיר שהפכה את צבע לאפור-שחרחר, הזמינו ניקוי ספות ותחזירו עטרה ליושנה. כך שהשפה שלכם תיראה נקייה ונוצצת יותר מאי פעם.
  • אינכם מצליחים להסיר את הכתמים מהספה – לא משנה כמה אתם מנסים, משפשפים, מגרדים ומשתמשים בחומרים הכי טובים שיש, הכתמים פשוט לא יורדים. ועדיין, הספה הזו יקרה ללבכם ובמקום לזרוק אותה, קראו לאנשי מקצוע שיוכלו להתגבר על כל כתם.

מדוע כדאי לקרוא לחברה מקצועית לניקוי ספות?

ממבט ראשון רבים חושבים שאין צורך במנקים מקצועיים לספות. אחרי הכול, כולנו יודעים להחזיק מטלית ביד או לשאוב מהספה את הפרווה, האבק והלכלוך באמצעות שואב אבק. ועדיין, כשמזמינים מנקים מקצועיים מגלים שאפשר גם אחרת. לא זו בלבד שהספה הופכת לחדשה ונקייה, אתם גם חוסכים לעצמכם זמן וכסף. אינכם צריכים לקחת חופש מהעבודה כדי לנקות את הספה, או לבזבז כסף על חומרי ניקוי על מנת לנסות ולהיפטר מכתמים עקשניים במיוחד. צוות של מנקי ספות מקצועי משתמש בחומרים איכותיים ומתקדמים וכן בכלים טכנולוגיים משוכללים כמו שואב אבק חזק במיוחד על מנת להיפטר מכל הלכלוכים האפשריים. התוצאה אינה מאחרת לבוא, ואתם מקבלים בתמורה ספה חדשה-ישנה נוצצת ומרהיבה.

איך אפשר להכין את הספה לקראת הניקוי?

על מנת למקסם את התוצאות, חשוב להכין את הספה לקראת הניקוי הצפוי. בשלב הראשון כדאי להסיר מהספה את כל האביזרים שיש עליה, כדי להקל על המנקים ולעזור להם לגשת ישר לעניין. הסירו ממנה צעצועים של הילדים, כריות נוי, שמיכות, מצעים או כל דבר שאינו קשור ישירות לספה. כמו כן, מומלץ להרחיק מהספה חפצים ושאר רהיטים ולהשאיר לצוות שטח נקי שבו ניתן לעבוד ביעילות. כך תכינו את הספה לניקוי בדרך הטובה ביותר.

מנקים ספות עם קלין פרו

מחפשים חברה מקצועית ואמינה שעושה את עבודתה ביעילות? הכירו את חברת קלין פרו, חברה מנוסה לניקוי ספות, ריפודי רכב ועוד מגוון רחב של שירותים. בקלין פרו מבצעים עבודה יסודית ללא פשרות, בשקיפות מלאה ובמחירים הוגנים כלפי הלקוחות.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*