ניקוי ספות מקצועי – האלטרנטיבה האידיאלית לרכישה של כורסאות חדשות

ניקוי ספות מקצועי – האלטרנטיבה האידיאלית לרכישה של כורסאות חדשות

מי מאיתנו לא נהנה לחזור  מהעבודה או מכל סידור אחר, לבית מצוחצח ומסודר? אפילו אלה מבינינו שאינם מלאים באנרגיות מיותרות לניקיון, סיר שיידעו להעריך ניקיון יסודי ויאהבו לראות את חלל המגורים שלהם – מבריק וריחני.

ואיזה חלל בבית הוא הראשון בו כל מבקר דורך את צעדיו הראשונים והוא המרכזי מכולם? עניתם נכון מאוד – הסלון.

הסלון הוא לב ליבו של הבית ושל ההווי המשפחתי, כמו גם חלל האירוח העיקרי ולכן חשיבותו של סלון נקי ונאה, היא כה נדרשת וגבוהה.

אם בניקיון הסלון עסקינן, הרי שהאחד האלמנטים החשובים והבולטים ביותר בסלון, הם הספות. אם הספה בסלון שלנו, הינה מוכתמת ומלוכלכת, לא יעזור שהבית מעוצב מדהים, הסדר הוא מופתי והרצפות מצוחצחות למשעי.

אולם אין מה לעשות. זה חלק בלתי נמנע מחיינו (בייחוד אם יש בבית ילדים וחיות מחמד שעירות), שריפודי הספה שלנו צוברים שלל כתמים ואבק למכביר, די מהר. ילדים מטבעם למשל, עשויים ללכלך את הספות היקרות שלכם במגוון דרכים יצרתיות, אך גם המבוגרים בינינו, לא חפים מטעויות אנושיות, כדוגמת כוס יין או קפה שנשפכת על ריפוד הבד או העור של הספה.

אז נכון, המראה של הספה המוכתמת אינו נעים כלל וגם ישיבה או רביצה על ספה מלאה בערימות אבק (מלא בחיידקי קרדית שפוגעים באיכות הנשימה שלנו ועלולים גם להיות מסוכנים לבריאותם של אלה מביניכם הסובלים מאלרגיות שונות) אינן אידיאלית, אך יש פתרון מעולה ולא הכוונה כאן, היא לא להחלפתה (היקרה) של הספה באחת חדשה מהחנות.

ניקוי ספות מקצועי באמצעות שימוש במכשור מתאים וחומרי ניקיון איכותיים, המסירים את מרבית הכתמים ה"קשוחים" ומשאירים ריח בישום נעים על הריפוד, הוא משהו שכדאי לכם בהחלט לקחת בחשבון לפני שאתם מחליטים על דבר כמו ניקוי עצמי מאומץ של הספה, תוך שימוש בתכשירים שאינכם בקיאים בטיבם או היפטרות מהרהיט החיוני.

חשוב לדעת כי ניקוי ספה מקצועי ( או ניקוי של כל ריהוט מרופד אחר), אינו פשוט ומתאים לכל אדם.

אין מדובר ב“רק” לעבור עם המכונה על הספה, את זה כל אחד יכול לעשות – בהינתן העובדה שיש לו מכונה.  איש מקצוע ומומחה אמיתי בענף ניקיון הרהיטים, יידע לבחון את סוג הבד ומצבו ועל בסיס אלה, לבחור את אופן הניקוי (עוצמת השימוש במכשיר הייעודי) ואת התכשיר המתאים ביותר להשגת תוצאות מירביות.

ניקוי ספה ושאר ריהוט כמו: כסאות פינת אוכל, כורסאות טלוויזיה, מזרנים, הדום רגליים ועוד, הוא חלק בלתי נפרד משמירה על סלון אסתטי ונעים, שנוכל ליהנות ממנו במשך שנים רבות ועל כן חשוב להשתמש בשירות מקצועי ומנוסה ובדרך כלל, נבצע פעולת ניקוי כזו, לא פחות מפעם בשנה.

מה כדאי לבדוק לפני שבוחרים חברת  ניקיון ספות?

ניקוי ספות מקצועי הינו נישה די מצומצמת ואיש מקצוע שאינו ממוקד בה, לא מומלץ לשכור את שירותיו.

חברה או איש מקצוע, שאינם מוכשרים, מנוסים ובעלי ותק בטכניקות ניקוי ספציפיות לספות (על כלל סוגי הבד השונים שלהן) ובהפעלת המכשור הרלוונטי, כנראה שלא  יידעו להתמודד עם מגוון כתמים עקשנים ולנקות אותם בצורה מיטבית ואף יוכלו לגרום לכם נזק ממשי לריפודים.

מהם המחירים של שירותי ניקוי ספות?  

ניקוי ספות נעשה לרוב בבית הלקוח והוא מתומחר בדרך כלל עפ"י מספר המושבים בספה וסוג החומר שמכיל הריפוד.

ישנם אנשי מקצוע בתחום, אשר יתנו לכם מחיר ל"סט" ספות (ספה דו מושבית + ספה תלת מושבית), אך אל תמהרו להסתנוור מכך, כי לסיכומו של עניין , המחיר עפ"י גישה זו, יוצא בד"כ כמעט זהה לשיטת התמחור לפי מספר המושבים בספה.

קחו לתשומת ליבכם, שישנם מנקי ספות שעלולים להעלות במעט את המחיר עבור ספות בהן הכריות נשלפות לעומת אלו בהן הכריות הן קבועות, וזאת בשל העובדה שלאורך השנים, אנשים נוטים להפוך את הכריות לצידן הנקי, כך שמנקה הספות צריך לנקות בצורה שווה את שני הצדדים של הכרית.

אם כן, כמובטח, אלה הם המחירים הממוצעים לניקוי ספות בישראל (לא כולל את מחיר הביקור והנסיעה של איש המקצוע. פירוט על כך יבוא בהמשך):

ניקוי ספות בד – המחיר הממוצע הוא ₪ 100 למושב.

ניקוי ספות עור – שימו לב, ספת עור דורשת ניקוי עדין ומריחת שמן ייעודי לספה בסיום הניקוי. המחיר הוא: ₪120-150  למושב בממוצע.

ניקוי ספות עור הפוך ("זמש") – ניקוי של ספה מסוג זה הוא קשה מאוד וצריך להיעשות במקצועיות ועדינות רבים, כדי לא לגרום נזק לספה.

המחיר הוא: ₪160-140 למושב.

שימו לב כמו טכנאי או אנשי מקצוע רבים אחרים, גם לאנשי המקצוע בתחום  ניקוי הספות, ישנו מחיר ביקור מינימלי, המגלם בתוכו את הנסיעה אל בית / משרד הלקוח ואת זמן העבודה.

במרבית המקרים, גם אם מחיר העבודה בפועל, היה ראוי להיות נמוך יותר, יגבו מכם מחיר ביקור מלא – אין מנוס מכך. על כן, מומלץ לכם לנצל את שהייתו של איש המקצוע לעבודות כדוגמת : ניקוי השטיח או המזרן שלכם.

בנוסף לאמור למעלה, לרוב החברות לניקוי ספות או אנשי המקצוע בענף זה, יש מחיר מינימום להגעתם, כך שלא בטוח שאם אתם זקוקים לשירות ניקיון עבור כסא אחד בלבד, זה יישתלם לכם להזמין אותם, שכן הם יגבו מכם מחיר גבוה שמכיל בתוכו את ההגעה אליכם ואת העבודה עצמה.

אנשי המקצוע בתחום, נוטים לקצץ במחיר שהם מוזמנים לעבודות גדולות של מספר רהיטים ועל כן שווה לכם אולי, לרכז את הגעתם לתזמון שבו תצטרכו ניקוי משולב של מספר רהיטים שונים.

קחו בחשבון (תרתי משמע) שכמו בכל תחום אחר בו אתם מסתייעים בשירותיהם של אנשי מקצוע, מומלץ לכם להשוות מחירים ולקחת כמה הצעות מחיר לניקוי – לפני שאתם מזמינים אליכם את המקצוען הרצוי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*