ניקוי נעלי סניקרס מעולם לא היה פשוט יותר! המדריך המלא

ניקוי נעלי סניקרס מעולם לא היה פשוט יותר! המדריך המלא

אחד המרכיבים הבולטים והנפוצים ביותר בכל מלתחה הוא נעלי סניקרס. שמירה על ניקיון הנעליים חיונית על מנת שתוכלו להיראות במיטבכם. בין אם תנעלו אולסטאר, נעלי ואנס או כל מותג כזה או אחר, סניקרס עשויים להתלכלך ממגוון סיבות ולהפוך במהירות למסריחים, לא תמיד קל לנקות את הנעליים. מה ניתן לעשות? כיצד ניתן לנקות אותן ביעילות ולהסיר את הלכלוך והכתמים?

רשימת מרכיבים הכרחיים לתהליך הניקוי:

  • מברשת שיניים / מברשת ניקוי
  • חומר ניקוי / סבון עדין
  • מים חמים
  • מגבונים
  • חומץ
  • אבקת סודה לשתיה
  • מי חמצן (אופציונלי, לא חובה)

הסרת לכלוך וכתמים עיקשים עם הפתרונות הפשוטים

יש לנקות ולהסיר את הכתמים מנעלי הסניקרס בצורה אפקטיבית, להסיר את כל הכתמים שהצטברו עם הזמן. ניתן להסתייע במברשת ניקוי או לחילופין במברשת שיניים על מנת שניתן יהיה לקרצף כתמים / לכלוך. במידה והסניקרס שלכם מלוכלכות במיוחד, ניתן ליצור תערובת של מים חמים, סבון וחומר ניקוי, ולהשתמש במברשת ניקוי / מברשת שיניים על מנת לנקות גם את פנים הנעליים וגם מחוץ להן.

 

הסניקרס עם כתמים עיקשים? ניתן להשתמש בחומץ או סודה לשתיה. יש לערבב כמות קטנה עם מים חמים על מנת ליצור סוג של משחה, אותה יש למרוח על הכתם. הניחו למשחה להיספג על הסניקרס מספר דקות ולאחר מכן שפשפו בעדינות בעזרת מגבונים. לאחר מכן, יש לשטוף עם מים את הסניקרס!

הסרת ריחות לא נעימים מהסניקרס שלכם

עם הזמן, הסניקרס שלכם עשויות להתחיל לפתח ריחות לא נעימים במיוחד, בייחוד אם הן ננעלות לעיתים קרובות. על מנת להפיג את הריחות הלא נעימים, אחד הטיפים היעילים ביותר הוא פיזור סודה לשתייה בתוך הסניקרס ולהניח אותן ללא מגע לאורך הלילה. לאחר מכן, יש לנער בבוקר את הסודה לשתייה ולאפשר לנעליים להתאוורר – פעולה זו תעלים את הריחות הלא נעימים מהסניקרס שלכם!

ניקוי נעלי Vans

בין סוגי הסניקרס הרבים, נעלי Vans קלות ועמידות יותר לניקוי משום שהן עשויות קנבס. על מנת לנקות אותן בצורה אפקטיבית, יש להסיר כל לכלוך / כתם עם מברשת שיניים / מברשת ניקוי. הכינו מראש תמיסה של מים חמים עם מעט סבון או חומר ניקוי והשתמשו במגבונים על מנת לנגב את הסניקרס. כמו כן, יש להימנע משימוש בכמות גדולה מדי של מים, שכן הדבר עשוי לגרום לסניקרס להתייבש לאט יותר בצורה משמעותית.

שיטות חלופיות: שמירה על רעננות נעלי הסניקרס שלכם

עד כאן הוצגו השיטות הנפוצות יותר, המוכרות יותר. יחד עם זאת, קיימות גם אלטרנטיבות לא פחות טובות לשמירה על חיוניות ורעננות נעלי הסניקרס במלתחה שלכם – ניתן ליצור תערובת של מי חמצן עם סודה לשתייה עד שנוצרת משחה, אותה מורחים על הסניקרס ומניחים אותן להתייבשות כמספר דקות. לאחר מכן, יש לשפשף את המשחה עם מגבונים גם בפנים של הסניקרס. לבסוף, יש לשטוף את הסניקרס במים ולהניח להן להתייבש באוויר הפתוח.

 

חשוב לשמור על ניקיון בתדירות סבירה של נעלי הסניקרס שלכם על מנת למנוע לכלוך, כתמים וריחות לא נעימים. בעזרת הטיפים הנ"ל, כל אחד וכל אחד יכולים לשמור ולשמר את נעלי הסניקרס כך שיוכלו להיראות במיטבם. זיכרו, עליכם להיות עדינים בעת ניקוי הסניקרס על מנת להימנע מיצירת נזקים לחומרי הנעליים ושחיקה. במידה ואינכם בטוחים לגבי הדרך הטובה ביותר לניקוי נעלי הסניקרס שלכם, תמיד ניתן לבדוק לגבי הנחיות יצרן באתר המותג.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*