ניצחון מהול בהפסד: גברו על הרצליה. חשש שג'קסון גמרה את העונה

ניצחון מהול בהפסד: גברו על הרצליה. חשש שג'קסון גמרה את העונה

הסיבוב השני בליגת "אתנה" לנשים יצא אמש (חמישי) לדרך כשבמשחק המרכזי, אירחה מכבי "בן" אוצר אשדוד את קבוצת הצמרת בנות הרצליה.
בסיבוב הקודם כזכור, גברו הבנות מאשדוד בקושי רב על הרצליה, עם סל בשניות הסיום של שי דורון. המשחק אתמול היה ברוב רובו בידיים של המארחות הצהוב, והסתיים ב82-78 לטובת הקבוצה של עדן ענבר.

אך הסיפור הגדול והכואב סביב המשחק הזה, התרחש במהלך הרבע השני. הכוכבת הגדולה של הקבוצה, טיפאני ג'קסון נדחפה על-ידי שחקנית הרצליה אל הפרקט, ונפגעה קשה בכף ידה.

ג'קסון שלא חזרה עוד אל הפרקט במהלך המשחק, עלולה להעדר זה תקופה ארוכה שתנחית מכה כבדה על הדאבליסטית מהעונה שעברה.

מהלך המשחק:
שתי הקבוצות התחזקו לקראת הסיבוב בשחקניות רכש חדשות אולם רק אשדוד נראתה מחוברת יותר הערב. פתיחה אגרסיבית של המארחת בהגנה גרמה לאיבודי כדור רבים של הרצליה שתורגמו לנקודות קלות לאשדוד. ברבע השני נפצעה טיפני ג'קסון בידה ולא יכלה להמשיך במשחק. הרצליה מבחינתה ניצלה דקות של חוסר ריכוז אצל אשדוד ובריצה של 0-9 צימקה את התוצאה ל-4 נקודות בלבד לאשדוד במחצית 37-41.

במחצית השנייה, הציגה שי דורון משחק נהדר עם 20 נקודות פיצתה על חסרונה של ג'קסון. גם פריהייה אבדי עם 16 נקודות וקטיה לויצקי עם 12 נקודות תרמו הערב לקבוצה והובילו את אשדוד לניצחון ביתי חשוב ושני העונה על בנות הרצליה 78-82.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*