ניצחון גדול לעירוני אשדוד על קריית מלאכי

ניצחון גדול לעירוני אשדוד על קריית מלאכי

אנחת רווחה גדולה הורגשה בקרב אוהדי עירוני אשדוד,לאחר ששופט המשחק בין הקבוצה המקומית,לביות זאת של עירוני קריית מלאכי,שרק לסיום המשחק.

עירוני אשדוד גברה 2-1  במשחקה הביתי (שישי),על הכתומים שהדיחו אותם לפני כחודש וחצי מגביע המדינה.

על משחק כזה נאמר "לא חשוב מה,העיקר הניצחון". כמי שנכח במגרש,אי אפשר היה להתעלם מהאווירה המטורפת ביציע, אוהדי עירוני אשדוד בצהוב, ומלאכי בכתום, מילאו את ה"סינטטיקו", ונראה היה שלא היה אפשר להכניס אפילו סיכה אחת בין יושבי היציעים.

מהלך המשחק:

המשחק נפתח בגישושים רבים של שתי הקבוצות, קרית מלאכי הייתה יותר מסוכנת בהתחלה,כשהחוזק הגופני של שחקני הקבוצה האורחת היה ניכר לעין, וההתקפה בכתום עשתה לא מעט צרות לשוער גל אנגלשטיין.

בדקה ה22, עירוני אשדוד עלתה דווקא היא על לוח התוצאות. הרמה מדוייקת של דניאל טולמסוב בכדור חופשי, מצא את הראש של אריאל טרבלסי יקיר האוהדים, ומשם החלוץ שהרשית לא מעט בשנה שעברה,קבע את השער הראשון במשחק, 1-0 עירוניה!.

קריית מלאכי המשיכה להיות הקבוצה היוזמת יותר גם לאחר הגול שספגה, עירוני אשדוד במשחק אולי החלש ביותר שלה העונה לפחות מבחינה התקפית, נתנה לכתומים להגיע לעוד מספר מצבים,שלא נוצלו על מנת כבישת גול.

אך כמו שנאמר בקלישאה הידועה " כשאתה לא כובש,אתה סופג",  בדקה ה40 פריצה נהדרת וחילופי מסירות בין טולמוסב למגן השמאלי מאור מרציאנו,הסתיים בכדור רוחב של האחרון לתוך מרכז החמש ברחבה, משם טרבלסי לא יכול היה להחמיץ, וקבע 2-0 לצהובים, ואת הקהל הנפלא בצהוב החזיר לשירה גדולה נוספת.

דקה למחצית,הצדק נעשה. אסף גובזה חלוצה של מלאכי,קיבל כדור מחוץ לרחבה, ומזווית קשה שלח בעיטה אדירה שהסתיימה עמוק בתוך הרשת של השוער גל אנגלשטיין. 2-1 לעירוני במחצית.

העצבים לאורך כל המחצית השנייה הורגשו בקרב שתי הקבוצות. עירוני איפשרה לקריית מלאכי פעם אחר פעם להגיע למצבים מסוכנים, תוך כדי הרמות כדור לתוך הרחבה.

אחד המצבים האלה גרם לערבובייה בתוך הרחבה של אנגלשטיין, שגרמה לפנדל עבור הקבוצה האורחת,ושריקה די תמוהה של השופט.

בלמה של קריית מלאכי בעט את הכדור פנינה,אך השופט הורה על בעיטה חוזרת,עקב כניסת שחקן לתוך הרחבה בזמן הבעיטה.

אותו הבלם ניגש שוב לבעוט, אך הפעם אנגלשטיין יצא עם ידו על העליונה והדף נהדר את הכדור.

עד הסיום עירוני בעיקר ניסתה לשמור על התוצאה, לנוכח העובדה ששתי יריבותיה לצמרת ביתר נורדיה, ושדרות איבדו נקודות, בתוצאות תיקו, והקבוצה של טל הירשהורן אף הצליחה, וצלחה בסופו של דבר את המשוכה הקשה.

ומי בא לפרגן?

אוהדי עירוני אשדוד שרו בסיום המשחק את שירת ה"נה נה נה" המסורתית עם שחקני הקבוצה, כששלושה פרצופים מוכרים מקבוצת הכדורסל של אשדוד נכחו ביציע, בן אלטיט, אדם אריאל, והכוכב הגדול מהשבוע האחרון יפתח זיו.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*