ניסור בטון ביהלום – עבודה איכותית ומחייבת

ניסור בטון ביהלום – עבודה איכותית ומחייבת

עולם כלי העבודה מציע הרבה מאוד פתרונות, להרבה מאוד אתגרים, ואחד מהם, אחד הגדולים והנפוצים הוא חיתוך בטון. ניסור בטון ביהלום הוא פיתרון יוצא דופן, ויש בו משהו מיוחד, באספקט של "הכי מלוכלך" עם הכי יוקרתי. בטון, חומר בנייה, אתרי בנייה, פועלי בניין, קחו את כל התמונה הזו והשוו אותה לתמונה של יהלום – מעניין, לא?

להב יהלום הוא להב ייחודי, שכולל יהלומים המחוברים אליו. היהלום הינו המינרל הקשיח ביותר בטבע, ומעבר לשימושם בתעשיית התכשיטים, הרי שהם גם משמשים בתעשיית הבנייה. בראשון הם משמשים על שום יופיים יוצא הדופן, ובשני משום עוצמתם כמינרלים הקשיחים בעולם.

לומדים על ניסור בטון ביהלום

ניסור בטון ביהלום מסתמך על מסורים ייחודיים, והאמת היא שלא רק בטון. להבי יהלום שונים משמשים לחיתוך חומרים שונים, שדורשים את העוצמה שהיהלום מביא. ישנם להבי יהלום שנועדו לחיתוך אבנים, לחיתוך אספלט, לחיתוך לבנים, פחם ועוד חומרים אחרים. גם בעולם הנוי, בעיצוב תכשיטים למשל, הרי שיש עולם שלם של חיתוך יהלומים אחרים, לצד חיתוך אבני חן שונות.

הניסור של הבטון בלהב יהלום מאפשר:

  • ניסור קירות ממ"ד
  • ניסור תקרות או רצפות בטון
  • ניסור של חגורות בטון במבנה קיים
  • פתיחת חלון או פתיחת דלת בקיר מבטון
  • ניסור מדרגות וכלונסאות מבטון
  • ניסור של כבישים ומדרכות

הרשימה הקצרה הזו היא רק דוגמא קטנה, טעימה מאפשרויות החיתוך הנדרשות מלהבי היהלום בתעשיית הבנייה. כל אחד ואחד מהחיתוכים הללו דורש הרבה מעבר ללהב שיודע לנסר דרכו, אלא גם מיומנות ספציפית של חיתוך, יכולות אישיות וניסיון.

לכן, כאשר אתם מחפשים פיתרון של ניסור בטון, חשוב לוודא עוד קצת, מעבר לעובדה שיש לחברה את הציוד הדרוש, כלומר את המסור. חשוב לוודא כי אתם מזמינים את העבודה ממישהו שיודע לעשות אותה, ואת זה חובה לבדוק, ועל זה חובה להתעקש. בדקו שהחברה מחזיקה לא רק בציוד, אלא גם בצוות, וגם בניסיון הדרוש, עם קבלות, כדי לדעת שהבטון שלכם יעבור ניסור נקי, ולא שבירה אלימה.

לא רק ניסור, גם קידוח בטון

אם אתם מתעסקים בפיתוח, אתם צריכים ניסור בטון ביהלום, אבל אין ספר שאתם צריכים גם פתרונות קידוח בבטון. לעיתים הקידוח קל ומקומי כמו קידוח בודד של חור למזגן בבית פרטי, ולעיתים מדובר בקידוחים רבים לפרויקט שלם, כמו עשרות חורים למזגנים, או לניקוז, וכיו"ב.

חלק מאפשרויות קידוח הבטון כוללות קידוח בקירות ממ"ד, קידוח לצינור של מייבש כביסה או מכונת כביסה, קידוחים רחבים לקמין או למרזב, כולל קידוחים בעובי של 4 צול, 8 צול, ואפילו 12 צול. אם אתם כבר מחפשים פתרונות לעבודה בבטון, מוטב לעבוד עם חברה אחת אשר יודעת לעשות את העבודה כולה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*