ניכיון שיקים מסחריים

ניכיון שיקים מסחריים

אם יש לכם עסק, אתם בוודאי יודעים כמה השקעה, זמן וכוח הוא דורש מכם. על אף שיתכן מאוד שיש בעסק עוד עובדים שעובדים תחתיכם, אתם כבעלי עסק עדיין חייבים להיות מעודכנים בצורה שוטפת ואינטנסיבית בכל מה שהולך בעסק שלכם. עליכם לדאוג שהכל יתנהל כשורה ולעיתים לצורך שיפור התזרים חברות רבו משתמשות בשירותי ניכיון שיקים מסחריים, ששירות הלקוחות יהיה מקצועי, שהשירותים או המוצרים שאתם מציעים הם הטובים ביותר בשוק וכמובן, עליכם לוודא כי העבודה מול הספקים שלכם מתנהלת כפי שצריך ובהתאם לכך גם עבודת הנהלת החשבונות. בכל מה שנוגע לתחום הנהלת החשבונות של העסק שלכם, עליכם לוודא שתזרים המזומנים בעסק שלכם הוא חיובי. ההכנסות בעסק חייבות להיות יותר גבוהות מההוצאות שלכם.

מוסר התשלומים בישראל

אז איך בעצם עסק מכניס כסף? פשוט מאוד, הוא מוכר כמה שיותר מוצרים או שירותים לכמה שיותר לקוחות. כמובן שעליו לשווק את עצמו על מנת להגדיל מעגל לקוחות בכל עת. בישראל, אנשים לא ממהרים להוציא כסף מזומן. הם מעדיפים לא פעם לשלם בתשלומים,  בשיטת השלושים פלוס בכרטיס אשראי, בשיקים דחויים ועוד. שיקים דחויים מהווים לעסקים את הבעיה הגדולה ביותר. לא פעם לקוחות עסקיים הם אלה שמשלמים בשיקים שכאלה, אך לעיתים גם לקוחות פרטיים עושים זאת. התשלום בשיק דחוי בעצם לא מעניק לכם את הכסף שמגיע לכם תמורת המכירות באופן מיידי ועל כן, המאזן החודשי שלכם עלול להיות שלילי. מעבר לכך, אתם בוודאי צריכים לספק את ההוצאות השוטפות של העסק מדי חודש בחודשו, דבר שמחייב אתכם להכניס כסף לעסק מדי חודש בחודש. אז מה עושים? ישנם עסקים שפשוט לא מאפשרים תשלום בשיקים דחויים אך הם מפסידים כך לא מעט לקוחות עסקיים ופרטיים וישנם עסקים שבוחרים כיום באופציה הטובה ביותר שהיא: ניכיון שיקים מסחריים.

שירות ניכיון שיקים מסחריים- במה מדובר?

שירות ניכיון שיקים מסחריים הוא שירות שמאפשר לכם להפעיל את השיק שקיבלתם גם אם הוא דחוי. החברה שמעניקה לכם את הסכום הכספי תמורת השיק, תיקח את השיק ותגבלה עמלה קטנה תמורת שירותיה. יש לפנות כמובן לחברה המאושרת לניכיון שקים אשר טרם היא תיקח את השיק היא אכן תוודא שהכל תקין אתו ושיהיה לו כיסוי במועד הנקוב. לאחר מכן, החברה פשוט תשלם לכם את הסכום שנקוב בשיק, פחות העמלה שהיא דורשת. אין פתרון טוב מזה לעסקים שזקוקים לכסף שהם מרוויחים מדי חודש בחודשו ולא יכולים באמת לחכות עם תשלומים שונים.

האם זה מתאים לכולם?

שירות ניכיון שקים מסחריים מתאים לכל בעל עסק שמקבל שקים דחויים תמורת השירותים או המוצרים שהוא מוכר. אולם, אם אתם מוכרים שירותים או מוצרים והרווח שלכם על המוצר או השירות הוא אותם אחוזים בודדים שאתם משלמים עמלה, לא באמת תרוויחו מזה. אולם, מרבית העסקים כיום אינם עובדים על אחוזים בודדים ועל כן, שירות ניכיון שיקים מסחריים לרוב מתאים לכל עסק.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*