נהג ללא רישיון, ברכב פסול והשליך פסולת בנייה

נהג ללא רישיון, ברכב פסול והשליך פסולת בנייה

טנדר נתפס כשהוא משליך פסולת בנייה ליד תחנת מד"א החדשה. הפעילות האסורה תועדה במצלמת המוקד רואה, לאחר שראש מינהלת הרובע זיהה את המקרה. הנהג אשר ניסה לברוח מהזירה, נתפס ע"י השיטור העירוני. בבדיקת הרכב והנהג נמצא שלא רק שהנהג השליך פסולת בנייה אלא שהוא נהג ללא רישיון וכנראה שגם הרכב אסור בנסיעה. הנהג נעצר ע"י המשטרה ונראה שהוא כבר לא ישליך פסולת באשדוד.

אתמול (שלישי 23/5) בשעה 12:46 התקבלה קריאה במוקד העירוני לפיה נתפס טנדר המשליך פסולת בנייה ליד מבנה מד"א, בצומת הרחובות מנחם בגין / אלטלנה. תחילת האירוע בדיווח טלפוני של מר נחום דוד, סגן מנהל מרחב מד"א, למר מיקי בן עזרי, ראש מינהלת רבעים י'-י"ג. נחום דיווח כי הוא רואה רכב המשליך פסולת בנייה בשטח הפתוח מצפון לתחנת מד"א, אלא שעם קריאתו לעבר המשליכים הם החלו לברוח. נחום לא היסס, הניע את רכבו ועקב אחר הרכב הבורח.

במקביל, בן עזרי דיווח למוקד על האירוע באמצעות מכשיר הקשר. השניים, נחום ובן עזרי, שמרו על קשר רצוף לכל אורך המעקב, כאשר נחום מזהה את מיקום הרכב ואילו בן עזרי מדווח למוקד ומכוון את אנשי השיטור העירוני. הפעילות המשולבת הביאה לכך שהשיטור העירוני סגר על הרכב הבורח ותפסו אותו על שד' מנחם בגין.

צוות השיטור העירוני אשר הצליח לעצור את הרכב, ערך בדיקה לרכב ולנהג ולהפתעתו גילה כי לא די שהרכב השליך פסולת בנייה בשטח הנ"ל, אלא שהנהג עצמו נהג ללא רישיון נהיגה וגם הרכב, ככל הנראה, פסול לנהיגה.

לנהג, שהתגלה כבן מיעוטים מהשטחים, נרשם דו"ח בגין זריקת פסולת בנייה שלא כחוק (קנס 730 ₪) והוא נאלץ לחזור ולאסוף את הפסולת שהשליך. לאחר מכן הוא נעצר ע"י המשטרה והובל אחר כבוד לתחנה, להמשך חקירה.

בן עזרי מציין לשבח את שיתוף הפעולה בין אזרח שלא נותר אדיש לנוכח העבירה ואת התגובה המהירה והיעילה של המוקד ושל השיטור העירוני. "תודה חמה למר נחום דוד, סגן מנהל מרחב מד"א, על אזרחות טובה ופעולתו הנחושה. למוקד העירוני ולמר ליאור שדה – מנהל מדור העומד בקשר עם מנהלות  הרובע. לשיטור העירוני על התגובה המהירה, הלכידה והטיפול ע"י שתי ניידות ובהם אנשי הצוות: שי מסיקה –שיטור עירוני, סרגיי בסצקי וניסים לוי – שוטרים, מאירלי אוחיון – שיטור עירוני-הפקח איתו הוא עמד בקשר במהלך הטיפול באירוע".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*