נדב קקון ובתו ליאור קקון במופע שירה בציבור

נדב קקון ובתו ליאור קקון במופע שירה בציבור

המוזיקאי נדב קקון ובתו ליאור קקון במופע שירה בציבור של שירים מכל הזמנים

המוזיקאי נדב קקון ולצדו ליאור קקון, זמרת מוכשרת, שהגיעה לגמר התכנית "דה ווייס 4",  ושבמקרה היא גם הבת הפרטית שלו מגיעים לאשדוד למופע שכולו רגש ואהבה.  ליאור קקון, בת 22, ביתו של המוזיקאי נדב קקון,  זמרת מוכשרת ופיינליסטית העונה הרביעית של דה-ווייס אומרת, "הכינו אותי להיות זמרת מגיל צעיר מאוד ואני  בהחלט רוצה להתפתח לדברים יותר גדולים."

כבר בבית הספר בבית הספר הייתה קקון, שלמדה פיתוח קול באופן מקצועי זמרת-סולנית ראשית בטקסים. כמי שלמדה במגמת תיאטרון בחדרה, היא שיחקה במחזות זמר של המגמה בתפקידים ראשיים. אהבתה השנייה הייתה הריקוד, שהביא אותה לרקוד בלהקת 'צבעי מחול'. בהיותה רק בת 15, כבר הוציאה קקון את סינגל הבכורה שלה "ריקוד אחרון",  גרסת כיסוי ללהיט הצרפתי "Dernia r dence", מי שלוקח חלק פעיל בחיים המוזיקליים שלה הוא לא אחר מאשר אביה, נדב קקון, שכתב לה מילים בעברית. בשנת 2017 רושמת הזמרת הצעירה מחדרה, ליאור קקון, הישג יוצא מן הכלל לאחר שהעפילה לגמר של תכנית הריאליטי "דה וויס".

קקון, שהשתייכה לקבוצה של המנטור שלומי שבת, הייתה לאחת משלושת הזמרים שהעפילו ישירות לגמר. בתחילת 2021 היא הקליטה חידוש לשיר של אהובה עוזרי, "המלח", בקליפ שצולם בחופי חדרה, כשברקע תחנת הכוח "אורות רבין". אביה, נדב קקון, שהפיק, ערך מיקס ומאסטר, ניגן בגיטרות וקלידים ואף ערך את הקליפ. נדב קקון, מוזיקאי, מלחין, יוצר ומבצע הלחין וביצע את השיר "כלשי כלאם" עם סגיב כהן ועוד שיתופי פעולה עם רון שובל, קובי  אוז ואחרים  מגיע לאשדוד למופע עם בתו בו הם שרים ומשתפים את הקהל במיטב השירים העבריים שכולם מכירים, ושירים שהם קלאסיקה צרפתית ומרוקאית.

יום ראשון, 5 בפברואר 2023 בשעה 19:30.
אולם מופעים אגף תרבות, מרכז קהילתי "בית לברון", דוב גור 17, אשדוד.
30 ש"ח בלבד לכרטיס. להזמנות חייגו: 6452*.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*