"נביעות+" בטעם דובדבן-שקד: אפשר לשתות גם חם!

"נביעות+" בטעם דובדבן-שקד: אפשר לשתות גם חם!

"נביעות" מרעננת את החורף במהדורה מוגבלת לסדרת "נביעות +": "נביעות+" בטעם דובדבן-שקד והפעם – אפשר לשתות גם חם!

"נביעות", מציעה משקה חורף במהדורה מוגבלת: "נביעות+" בטעם דובדבן-שקד, עם פינוק מרענן לימי החורף, אפשר לשתות גם חם!

"נביעות+" בטעם דובדבן-שקד מכיל רק 15.8 ק"ל ל- 100 מ"ל ומבוסס על מים מינרליים טבעיים וחמישה ויטמינים מקבוצת B. המשקה החדש מתאים לשתייה בבית או במשרד, בין הארוחות כמשקה מפנק וממלא.

"נביעות+" בטעם דובדבן-שקד, ניתן לחימום בכוס או בספל, באמצעות המיקרוגל הביתי, למשך דקה אחת (תלוי ברמת החום הרצויה). אפשר ורצוי ליהנות מהמשקה גם בגרסה הקרה והמרעננת.

שלי שמיר-קינן, סמנכ"ל השיווק של "נביעות", מסרה: " סדרת החורף של 'נביעות+' היא הדרך שלנו לרענן ולגוון לצרכנים במהלך השנה את המשקאות האהובים עליהם. המשקה החדש מתאים במיוחד לימי החורף ועל ידי חימום פשוט במיקרוגל הביתי אפשר להתפנק כמו עם חליטת תה. הטעם הותאם במיוחד לחיך הישראלי ולניחוחות החורף".

"נביעות+" בטעם דובדבן-שקד יימכר בבקבוקי 1.5 ליטר בכל נקודות המכירה.

המחיר הסופי לצרכן נקבע ע"י הקמעונאי.

על פי נתוני סטורנקסט, בשנת 2014 המחיר הממוצע ליחידה של בקבוק ליטר וחצי נביעות פלוס עמד על 7.09 ₪.

אודות נביעות

נביעות מפיקה ומשווקת מים מינרליים טבעיים בבקבוקים ובכדים, ומשקאות על בסיס מים מינרליים בבקבוקים. בשנת 1989 השיקה נביעות לראשונה את בקבוקי המים המינרליים הטבעיים. מאז הקמתה שומרת נביעות על אופי פורץ דרך, פיתוח מוצרים חדשניים ושיפור מתמיד של מוצריה ושירותיה.

בשנת 1991 הקימה נביעות את נביעות בר והחלה לעסוק בהפצה ישירה של מים מינרליים טבעיים בכדים ללקוחות פרטיים ועסקיים.

בשנת 1995 הייתה נביעות הראשונה בישראל שהציעה בקבוקי ספורט, בעלי פקק נוח המותאם לשימוש תוך כדי פעילות גופנית. בשנת 2006 יצאה נביעות עם סדרת נביעות+ המבוססת על המים המינרליים של נביעות בתוספת ויטמינים בטעמים עדינים. סדרת נביעות+ היא הדור החדש של המים המינרליים, המשלבת טעמים עדינים ומרעננים עם יתרונות בריאותיים.

באוקטובר 2011 החלה נביעות להפיק מים מינרליים טבעיים מאקוות ההר אשר בגליל העליון, באמצעות קידוח. מדובר בטכנולוגיה מתקדמת, בדומה לחברות המים המינרליים המובילות באירופה. בשיטה חדשנית זו מגיעה נביעות למים כשהם עדיין בבטן האדמה, באזור המוגן והבטוח ביותר. אקוות ההר אשר בגליל העליון, אושרה על ידי משרד הבריאות כמקור למים מינרליים טבעיים.

הרכב המינרלים של נביעות מכיל כמות משמעותית של סידן, דל בנתרן ומכיל פלואוריד טבעי. מערך אבטחת האיכות של נביעות עומד בתקני איכות מחמירים ומבוקרים על ידי גורמים חיצוניים מוסמכים, ונביעות שמחה להמשיך לספק לצרכנייה את המים המינרליים הטבעיים והבריאים ביותר בישראל.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*