נאור ביטון עוזב את לשכת ראש העיר

נאור ביטון עוזב את לשכת ראש העיר

נאור ר. ביטון שבשנתיים האחרונות שימש כיועץ בכיר לראש העיר ד״ר יחיאל לסרי, עוזב את תפקידו ועובר לתפקיד בכיר בעולם הפרו-ישראלי. בשבוע האחרון חזר ביטון מארה״ב, שם הוביל משלחת פרו-ישראלית ייחודית ב-10 אוניברסיטאות שכותרתה ״ישראל – מדינת הגירה״. כבן להורים יוצאי צפון אפריקה, ביטון ייצג את ישראל יחד עם נציגים שהוריהם עלו מאתיופיה, מקסיקו ובריה״מ. בנוסף, בחודש פברואר השנה נבחר ביטון (31) לאחד מ-36 הצעירים המבטיחים של העיתון העסקי ״כלכליסט״.

נזכיר כי ביטון חזר לאשדוד לאחר שסיים לימודי תואר שני במדיניות ציבורית בארה״ב, שם הקים ארגון הסברה בינ״ל, עבד במשלחת הישראלית לאו״ם והתמחה אצל חבר קונגרס בבירה וושינגטון.
בשובו לארץ, ראש העיר פנה אליו וביקש ממנו לשמש כיועצו. ביטון נענה במטרה להשפיע על עתיד העיר ולסייע בפיתוחה של אשדוד כעיר מודרנית, פתוחה ומתקדמת.

נאור ביטון מוסר: ״אני רוצה להודות לראש העיר על ההזדמנות המקצועית, ולכל צוות הלשכה ועובדי העירייה המסורים ובראשם מנכ״ל העירייה. האמנתי ועודני מאמין כי נושא צעירות וצעירי העיר צריך להיות בראש סדר יומה של אשדוד, משום שהם אלו שיקבעו את עתידה של העיר האהובה שלנו.

כעת אני פונה לדרך מקצועית חדשה, אך אני בטוח כי אמשיך לפעול ציבורית ולקדם את אשדוד בעתיד. העיר אשדוד מהווה פסיפס של תרבויות ומגזרים שונים, ועלינו לשמור מכל משמר על אופיה הפלורליסטי״.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*