מ.ס אשדוד מריחה צמרת

מ.ס אשדוד מריחה צמרת

אחרי פתיחת עונה גרועה מצליחה מ.ס להתייצב עם 3 נצחונות רצופים שממקמים אותה במקום השני (עם אותו מס׳ נקודות של המקום הראשון) ונראה שלחמן יוצא לדרך חדשה. עזיבתו של בן זקן, לפחות על הנייר עושה טוב מבחינת הטבלה ונותר רק לצפות ולראות לאן מועדות פניה של אשדוד. יש לציין שלא מדובר בנצחונות קלים, שלושת הנצחונות היו מאוד גבוליים, כולם בתוצאת 2:1 דחוקים, אז אמנם הצגות אנחנו לא רואים אבל אגירת נקודות לבנות לימים שחורים בהחלט כן. עלייה נמדדת בצבירת נקודות, אך אם אשדוד רוצה למלא גם את היציעים היא תצטרך גם לתת הצגות וכדורגל אטרקטיבי.

אז מ.ס אשדוד רשמה ניצחון שלישי ברצף באותה תוצאה, 1:2, לאחר שגברה (שישי) על הפועל ראשון לציון באצטדיון הברפלד במסגרת המחזור החמישי בליגה הלאומית.

הקבוצה של אייל לחמן כבר השאירה מאחוריה את פתיחת העונה החלשה והמגומגמת. אמנם במחזור הקודם מול בית"ר ת"א/רמלה השחקנים של לחמן התקשו, אך הצליחו לנצח את המשחק בזכות שער של אור אינברום עמוק בתוספת הזמן.

הפעם זה נפתח עם שער בדקה ה-36 של דין דוד, אך עוד לפני הירידה למחצית היה זה יעקב בריהון שהשווה עם מהלך נהדר בתוספת הזמן. המחצית השנייה הייתה שקולה ואם נאמר את האמת די משעממת, עד השער הדרמטי של תום מונד בדקה ה-85 שהעניק את הניצחון לחבורה מאשדוד.

 

here

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*