מתנת הלידה המרגשת ביותר: צילומי ניו בורן!

מתנת הלידה המרגשת ביותר: צילומי ניו בורן!

גם אתם לא דמיינתם לעצמכם כמה קשה יהיה לבחור מתנת לידה. פרחים, מארז שוקולדים, פריטי לבוש, אביזרים חיוניים לתינוק, משחקים ומשטחי פעילות – את כל אלו לקחתם בחשבון. עם זאת, אתם רוצים להעניק מתנה שהאלמנט הדומיננטי בה הוא הרגש, ולא החומר.

אז מה הופך מתנת לידה למתנה מוצלחת במיוחד?

  • מתנה שכל ההורים צריכים ורוצים
  • מתנה שבהכרח תשמח את ההורים ותעלה חיוך על פניהם
  • מתנה שנשארת כמזכרת לעוד המון שנים יפות

אז הפרחים נובלים, השוקולדים נאכלים ופריטי הלבוש יהיו קטנים בעוד כחצי שנה. חברים ומשפחה, הכירו גם אתם את המתנה שהבת / האחות / החברה הטובה תשמח לקבל: חבילת צילומי ניו בורן כמתנת לידה!

צילומי ניו בורן – מה זה אומר?

מדובר על סשן צילומים שתכליתו לתעד את המשפחה החדשה: היולדת הטרייה, בן זוגה והרך הנולד. מדובר על מתנה מרגשת, עוצמתית וכזו שפשוט לא ניתן לטעות איתה! לאחר שהיולדת תשוחרר מבית היולדות, תנוח מעט בבית ותרגיש חיונית, היא תוכל לממש את המתנה ולהגיע עם בני משפחתה לסטודיו מאובזר לצילומי משפחה ראשונים. סלפי משפחתי אולי נחמד, אך הוא לא יכול להחליף או להתחרות עם צילומי ניו בורן מקצועיים!

יום הצילומים מחולק למספר חלקים שונים:

  • תיעוד של האם מאכילה את התינוק
  • תיעוד של התינוק ישן (אתם רק יכולים לתאר לעצמכם כמה פריים שכזה – מלא בשלווה וטוהר, מרגש)
  • תמונות משפחתיות של ההורים עם תינוקם

"כמה זמן נמשכים הצילומים? אני לא רוצה להכביד על היולדת…"

הצילומים אינם מכבידים, אלא בדיוק להפך! הם מאפשרים למשפחה הטרייה ליהנות מהחוויה המשפחתית-משמעותית הראשונה! יום הצילומים מתנהל בהרמוניה, תוך התחשבות מלאה בצרכים של היולדת ושל תינוקה. הצילומים נמשכים בין שעתיים לשלוש שעות – לעתים קצת פחות ובמקרים הנדרשים, גם קצת יותר. המטרה היא ליצור אלבום ניו בורן מרהיב – שימלא את הלב באהבה, נחת ושמחה.

"מה כוללת חבילת הצילום שנעניק במתנה?"

חבילת צילומי ניו בורן משתנה כמובן בין צלמת אחת לאחרת. מאחר ואתם מעניקים את חבילת הצילום במתנה, הבטיחו כי אתם רוכשים חבילת צילום מצלמת נדיבה – כזו שמעניקה חוויה מרגשת וגם מזכרת נפלאה. ומהי חבילת צילום נדיבה? חבילה הכוללת 80 תמונות ערוכות ועוד כ-20 תמונות בשחור לבן שעברו עיבוד. מדובר בסך הכל על 100 תמונות, שמבט עליהן יאפשר להורים הטריים לחוות פעם ועוד פעם את הרגעים המרגשים והיפים בחייהם.

רוצים לשדרג את המתנה וחבילת הצילום? אתם בהחלט יכולים!

במידה ואתם חלק מהמעגל הקרוב ביותר ליולדת ולבן וזוגה ורוצים לפנק אותם קצת יותר, אתם יכולים. באפשרותכם לשדרג את חבילת הצילום עם הדברים הבאים:

  • אלבום מעוצב ומרהיב!
  • הדפסת תמונה נבחרת על קנבס
  • הפקת מצגת שיהיה ניתן להקרין בברית/בריתה, להעניק במתנה לסבא וסבתא ועוד…
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*