מתנות לתינוקות – מה הכי מגניב לתת?

מתנות לתינוקות – מה הכי מגניב לתת?

כשחבר או בן משפחה חוגג יום הולדת ואנחנו צריכים לקנות לו מתנה, ברוב המקרים המשימה שמוטלת עלינו היא די קלה. אנחנו מכירים אותו מספיק זמן אז אנחנו יודעים מה לקנות לו, וגם אם אנחנו לא יודעים בדיוק מה בדיוק הוא ירצה, הרי שאנחנו תמיד יכולים לקנות משהו גנרי, משהו שגרתי שכולם אוהבים. מקסימום נשים לו פתק החלפה והוא יוכל להחליף את המתנה שלנו.

אך מה עושים במקרה בו צריך לקנות מתנות לתינוקות? על פניו זה נשמע משהו מאוד פשוט, משהו מאוד שגרתי. ישנם לא מעט אתרי אינטרנט, דוגמא www.cartersoshkosh.co.il או חנויות למוצרי תינוקות, בהן אנחנו יכולים לקנות מתנה כזו או אחרת לתינוק. העניין הוא, שבמקרים רבים אנחנו נמצא מתנות שגרתיות, רגילות, כאלה שכל אחד קונה לתינוק, מתנות שההורים או הסבתות והסבים קנו לו כבר, דברים כאלה שלא רק התינוק לא יתרגש מהם, גם אנחנו לא בהכרח נתרגש לקנות לו אותם.

כל אחד רוצה לקנות מתנה מגניבה לתינוק, להיות הדוד "הקול" או האחיין "המגניב" שקונה מתנה יוצאת דופן, מיוחדת, כזו שמרשימה את ההורים ואת הסביבה ואולי אפילו מוציא חיוך מהתינוק, גורמת לו לקחת את המתנה ולא לעזוב אותה. החוכמה היא לחפש את המתנה הנכונה, להשקיע בכך זמן, ולהיות מוכנים להשקיע לא רק בחיפוש אלא גם ברכישת המתנה.

לפני שאנחנו נסביר כיצד קונים מתנות לתינוקות שיכולות להיות מגניבות, צריך לזכור, לא משנה איזו מתנה אנחנו קונים עלינו לבדוק היטב כמה דברים. ראשית, שהמתנה אכן מתאימה לגיל של התינוק, שנית, שמדובר במוצר בטוח, שלישית, רצוי שזו תהיה מתנה שהיא לא רק מגניבה אלא גם כזו שיש לה ערך נוסף.

אילו מתנות מגניבות אנחנו יכולים לקנות והיכן

כאמור, אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של מתנות מגניבות לתינוקות, החוכמה היא לדעת לחפש במקומות הנכונים.

למשל, אנחנו יכולים לקנות מתנות עם מוצרים שמשמיעים צלילים מסוגים שונים, בין אם זה צלילי מוזיקה ובין אם זה צלילים של חיות או כלי תחבורה. כך הילד גם נהנה מצלילים מיוחדים וגם לומד להכיר אותם, מפתח את החושים שלו.

אנחנו יכולים לרכוש מתנות שבמראה שלהן מזכירות מוצרים שכולנו מכירים ואוהבים, מחשבים, טאבלטים מכשירי סלולר, אך מן הסתם הם לא כאלה, אלא משמשים לצרכים אחרים, בין אם זה מוצרים שתמונות מתחלפות בהן, מוצרים שמשמיעים צלילים, מוצרים שאפשר לשחק איתן בצורות שונות.

אנחנו יכולים לקנות מתנות שונות ומגניבות לעגלה או למיטה, דברים שהוא יוכל לבהות בהם או אפילו לאחוז בהם ולשחק איתם.

איפה אנחנו יכולים למצוא מתנות כאלה? כאמור, אנחנו נמצא מגוון רחב של חנויות ואתרי אינטרנט שמוכרים מוצרי תינוקות מגניבים, וכן אנחנו יכולים למצוא יזמים ויצרנים פרטיים שמשווקים מתנות כאלה במקומות שונים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*