מתנה אישית לחג מתוק במיוחד

מתנה אישית לחג מתוק במיוחד

רוי שוקולד

איכשהו לוח השנה שלנו מלא בחגים ובימים מיוחדים. אז נכון, רובם מרוכזים (לרוב בספטמבר או באפריל) אבל נדמה שלכל חג יש ייחודיות משלו. חוץ מזה, כמעט כל חג הוא תירוץ למפגש משפחתי ואיך לא, גם למתנה אישית למארחים שלנו, למשפחה הקרובה או לחבר טוב שאנחנו ממש רוצים לפנק. אלא שיש שי אחד שהצליח להשתלט על כל מועד אפשרי, מראש השנה ועד שבועות – השוקולד. האמת? לגמרי בצדק.

עיצוב מארז המתאים לחג

לכל חג יש סימנים משלו וזה בטח לא מפתיע לגלות שאצלנו הסמלים הללו קשורים בדרך כזו או אחרת לאוכל. תפוח בדבש בראש השנה, מצה (עם שוקולד כמובן) בפסח ועוד לא אמרנו מילה על שלל המילויים והציפויים של הסופגניות בחנוכה. גם ימים מיוחדים כמו חג האהבה הם הזדמנות לעוד קצת מתוק. מארזי מתנה מתוקים לחגים הללו הם ללא ספק שי אידאלי, ולרוב תוכלו גם לבחור במתנה שמותאמת בדיוק לסמלים הללו. למשל, פרלינים בצורת תפוח או דבש, או מארזים רומנטיים עם שוקולד בצורת לבבות ויין שמשלים את האווירה. בקיצור, לא משנה באיזה חג מדובר, תמיד תמצאו דרך לשלב את הסמלים שלו גם במארז הייחודי.

איך בוחרים שי מושלם?

עם שפע אפשרויות לכל חג, נשאלת השאלה המתבקשת – איך בכלל בוחרים את השי המתאים. בתור התחלה תוכלו לבחור במארז חגיגי ומהודר שמתאים לרוח החג. בחנוכה תדפיסו על השוקולדים האישיים את המנורה או את הסביבון האהוב על הילדים, בפסח יופיעו גם דמויותיהם של החכם, הרשע, התם וההוא שלא יודע לשאול, ובט"ו באב תסתפקו בפרלינים בצורת לבבות עם ברכות אוהבות. בשלב הבא תוכלו לבחור גם טעמים נהדרים, מפרלינים עם קרם אגוזים או אספרסו ועד טראפלס קוקוס לימון או קרמל קפה.

משלימים את השי עם מארז אישי

אחרי שבחרתם את הטעמים המדויקים ואת סמלי החג, אל תשכחו להעניק לשי שלכם גם את הטאץ' האישי שלכם. דרך טובה אחת היא לשלב ברכה על גבי המארז המעוצב בקפידה, ולחלופין תוכלו להוסיף גם שוקולד ענק על מקל, שעליו תוסיפו טקסט קצר משלכם. מברכת ולנטיין פשוטה (כן, "אני אוהב אותך" תמיד עובד) ועד ברכה מקורית לשנה החדשה. יש לכם ללא ספק המון אפשרויות, בין אם תבחרו להיות נדושים, יצירתיים, הומוריסטיים או רציניים. העיקר שתזכירו לאנשים החשובים לכם ביותר עד כמה אתם אוהבים אותם ועד כמה הם באמת משמעותיים בחייכם.

באתר רוי שוקולד תוכלו למצוא מארזים חגיגיים לפסח ומבחר מתנות לחגים לפנק את אהוביכם בכל אחד מהימים המיוחדים בשנה. לקטלוג היכנסו לאתר

צילום: רוי שוקולד

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*