מתי צריך להתייעץ עם עורך דין לענייני משפחה?

מתי צריך להתייעץ עם עורך דין לענייני משפחה?

מהי השאיפה הגדולה ביותר של כל אחד ואחת מאיתנו? עושר, אושר, משפחה טובה ואוהבת. למרות השאיפות, האיזון עלול להתערער לעתים ואנו עלולים למצוא עצמנו זקוקים לעזרתו של עורך דין לענייני משפחה בכדי ליישב סכסוכים שונים שצפים ועולים בין קרובי משפחה בנושאים שונים. למצוא את הגורם הנכון ביותר זה אתגר לא פשוט, שכן מדובר בנושאים עדינים הדורשים רגישות והלכה.

כידוע, השוק מוצף בעורכי דין הטוענים להיות המובילים בתחומם, כל אחד מהם יתהדר בכך שגישר במקרים קשים שבהם נראה שלא היה סיכוי ולו הקטן ביותר, להגיע לפשרה כלשהי. אז מתוך כל המקצוענים הללו, איך מזהים את המתאים ביותר עבור המקרה הספציפי שלנו?

מהי עבודתו של עורך דין לענייני משפחה

לפני שנבין כיצד נמצא עורך דין לענייני משפחה כדאי אולי לפרט במה הוא עוסק. מובן שבראש ובראשונה מדובר בתחומים הקשורים לדיני משפחה, כשהתחום עצמו נחלק לכמה קטגוריות עיקריות שבונות יחד את דיני המשפחה:

  • אימוץ ופונדקאות – אחד האתגרים הגדולים בישראל, הוא אימוץ ילדים וזה ממש לא משנה עד כמה אתם רוצים ילדים וגם אם כבר יש לכם ותרצו שהילד השלישי יהיה מאומץ, המערכת לא מקלה על אף אחד. אתגר נוסף הוא נושא הפונדקאות, שכן בישראל שמים דגש משמעותי על ההיבטים הפסיכולוגיים הקשורים בלשאת תינוק ברחם ולהיפרד ממנו רגע לאחר הלידה. ההמלצה היא – בכל אחד מהנושאים הללו, להיעזר בעורך דין מקצועי בכדי להעלות את סיכויי ההצלחה.
  • ירושות וצוואות – אלו תחומי הליבה של דיני המשפחה הכוללים ניסוח צוואות, ליווי תהליכי התנגדות לצוואות ולסעיפים מסוימים בהן, עיזבון, עריכה מחדש של צוואה, חלוקה מחדש של עיזבונות ועוד.
  • דיני נישואין וגירושין – באופן עקרוני כדאי לדעת שבמדינת ישראל תחום הנישואין והגירושין נמצא תחת אחריותו של בית הדין הרבני במקביל לגורמים אחרים. לדוגמא, יכול להתרחש מצב שבו מתקיימת תביעת גירושין בבית הדין הרבני ובמקביל לאותה תביעה, הזוג מקיים גם תביעת רכוש בבית הדין לענייני משפחה. מדובר בתהליך מורכב הדורש מעקב צמוד אחר כל הגורמים והתהליכים השונים. זהו תפקידו של עורך דין לענייני משפחה וחשוב מאוד לא לוותר עליו, בעיקר כשהמטרה היא לסיים את התהליך בהרגשה טובה עבור שני הצדדים.

אז איך נמצא את עורך הדין המדובר?

פשוט מאוד, באמצעות סקר שוק מקיף ומעמיק! מנוע החיפוש יעלה בפניכם שמות רבים לצד המלצות וביקורות אודות עורך דין לענייני משפחה ולכם נותר רק לבחור את איש המקצוע שנראה שעונה על הצרכים והדרישות שלכם. מובן שאין לוותר על שיחת היכרות ואף פגישה אישית, בכדי לוודא שהאדם שעומד מולכם אכן קשוב, מכיל ומבין את הסיטואציה. עם העורך הדין הנכון, אפשר לסיים גם את התהליכים המסובכים ביותר, על הצד הטוב ביותר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*