מתי להזמין טכנאי מזגנים – המומחים של Fix It Now עונים

מתי להזמין טכנאי מזגנים – המומחים של Fix It Now עונים

חודשי הקיץ הלוהטים של יולי אוגוסט כבר אומנם מאחורינו אבל בכל בית בישראל המזגן הוא מוצר חשמל חשוב ביותר גם בחורף ולכן אל לנו להיות אדישים או שאננים במידה ואנו מרגישים כי המזגן קצת מקרטע בתקופה האחרונה. ישראלים ידועים ככאלו שלא פעם הכבוד הוא זה שמניע אותם ולעיתים קרובות אנו יכולים להיתקל בבעיות חמורות במזגן שיכול להיות שאם היינו מזמינים טכנאי מוסמך הן היו נמנעות אבל בגלל שהעדפנו לנסות ולתקן בעצמנו רק עשינו נזק גדול יותר. שאלת מיליון הדולר היא מתי התקלה אכן מצריכה הזמנה של איש המקצוע ומתי אנחנו יכולים לסדר את התקלה בעצמנו, האמת היא שאפשר לדעת אבל כמובן שכל מקרה הוא לגופו וכל מקרה שונה מהמקרים האחרים ולכן צריך להיות חכמים ואם אתם לא בטוחים פשוט קראו לטכנאי.

המזגן נוזל, המזגן לא נדלק, המזגן לא מקרר – חלק מהסיבות להזמנת טכנאי

אחת התקלות הנפוצות ביותר היא מזגן שעובד כמו שצריך אבל במקביל הבית שלנו הופך לבריכה קטנה כי המים פשוט לא מפסיקים לנזול. אם אתם נתקלים בסיטואציה כזו זה לא הזמן לנסות לתקן את המזגן בעצמכם אלא פשוט להזמין טכנאי כי ככל הנראה אחת הצינורות נקרע או נפגם וזו לא תקלה שאתם כנראה יכולים לסדר בעצמכם. גם אם תזהו את התקלה וגם אם תמצאו את הצינור הפגום עדיין עליכם לדעת כיצד מרכיבים הכל בצורה נכונה וזו לא יכולת שיש לכולנו.

עוד סיבה להזמין טכנאי עבור תיקון מזגנים היא כאשר המזגן פשוט מסרב להידלק. אחרי שבדקתם שיש סוללות בשלט ושהבעיה היא אינה בשלט עצמו עליכם להזמין איש מקצוע כי מזגן שלא נדלק לא מבשר טובות וככל שהנראה לא מדובר בתקלה קטנה. טכנאי לתיקון מזגן שהוא גם מקצועי וגם אמין יאמר לכם במידה ומדובר בתקלה קטנה וכך גם לא תצטרכו לשלם סכומי כסף גבוהים שלא לצורך, לכן יש חשיבות גדולה גם לאיש המקצוע שאתם מזמינים לביתכם.

סיבה נוספת בגינה מומלץ להתקשר לאיש מקצוע ולא לנסות לתקן את המזגן בעצמכם היא כאשר המזגן עובד אבל פשוט לא מספק לכם את הקירור או החימום הרצוי. ככל הנראה מדובר במחסור בגז ולמרות שעל פניו מדובר בתקלה קטנה יש דברים שעדיף שיעשה טכנאי מזגנים מוסמך כדי שגם תשמרו על הבטיחות שלכם ושל משפחתכם וגם כי פשוט אתם יכולים לעשות נזק הרבה יותר גדול מאשר תועלת.

ומה עם המחיר אתם שואלים

אז נכון, למחיר ישנה השפעה גדולה על איש המקצוע שנבחר ובהחלט חשוב להיות מאוזנים וזה אומר מצד אחד כמובן לא להתפתות להזמין איש מקצוע שדורש סכומים לא הגיוניים אבל מצד שני גם לא לבחור דווקא באיש המקצוע הזול ביותר. תיקון מזגן בזול חשוב שיהיה גם מקצועי ואמין, אם אתם לא בטוחים בחרו באיש מקצוע אחר ואל תתנו למחיר להיות הפרמטר היחיד לפיו אתם בוחרים את טכנאי המזגנים שלכם.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*