מתיחת פנים לפיקוח העירוני באשדוד

מתיחת פנים לפיקוח העירוני באשדוד

המחלקה לפיקוח עירוני משנה פניה ומגבשת תפיסת הפעלה חדשה המצמידה לכל רובע פקח עירוני שיעמוד בקשר אישי עם התושבים, הסוחרים ומינהלת הרובע, ילמד את המאפיינים המיוחדים לכל רובע ויתן מענה מהיר ומשופר לאירועים בשטח. בתוך כך המחלקה הצטיידה בצי ניידות חדש ובהם קטנועים ורכבי שטח.

תפישה זו מבטיחה הרבה חופש פעולה לפקח, משדרגת את עצמאותו התפקודית ובמידה רבה מפחיתה את תלותו בפקחים נוספים. מאידך היא מחייבת אותו להכרות מעמיקה עם זירת אחרויותו, לקשר אישי עם התושבים ולשיתופי פעולה עם גורמי קהילה. על מנת שהפקח יוכל לבצע את משימותיו טוב יותר, בהתאם לתפישה החדשה, נרכשו 15 קטנועים חדשים, 3 ניידות ורכב שטח, המאפשרים גמישות תפקודית ומשפרים את רמת הניידות.

תפוח1

הסלוגן "אשדוד מתחדשת, אשדוד מתקדמת" כבר לא מצטמצם רק לתחבורה הירוקה אלא הוא מקיף כיום יותר ויותר מיזמים חדשים. גם רכישת הקטנועים החדשים מלמדים על מימושו של הסלוגן החדש ובתוך כך גם השינוי בתפישת ההפעלה של מחלקת הפיקוח. "הקטנועים החדשים מסוג ימאהה נרכשו מחברת 'מטרו מוטור' והם עומדים בטנדרטים חדשים שהציבה העירייה: ניידות וגמישות אופטימליים ויכולת מיידית להגיע לזירת התרחשות ו/או טיפול במפגעים, ידידותיים לסביבה (לא מזהמים את האוויר), חיסכון בדלק, תחזוקה קלה וחסכונית ויחס מצוין של עלות מול תועלת" אומרים במינהל התפעול ומדגישים למעשה כי "הקטנועים החדשים נותנים שירות אקסטרה לתושב".

תפוח3

אגב, חברת "מטרו מוטור" שפתחה לפני כשנתיים סניף באשדוד ומציגה תערוכה מרשימה של כלי רכב דו גלגליים מכל המותגים והסוגים בליווי כל אביזרי הרכיבה הרלוונטיים להם, מציינים כי מותגיSYM YAMAHA KAWASAKI  מהווים כיום כמחצית מהכלים הדו-גלגליים בארץ, מה שמעיד על מיומנותם והתאמתם למשימות רלוונטיות לארץ. החברה גם מעניקה שירותי אחזקה ותיקונים במוסך המורשה הצמוד לחברה.

בעירייה רואים בתפישת התפעול החדשה של המחלקה שינוי של ממש בהנגשת השירות לתושב וביכולת לעמוד איתו בקשר רציף ויעיל ובמתן מענה לצרכיו ברמה נקודתית. מאידך יש חשיבות לשיתוף פעולה של התושבים לשם שיפור של איכות החיים בקהילה.   

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*