מתיחת בטן – כשרוצים שהבטן באמת תיראה טוב!

מתיחת בטן – כשרוצים שהבטן באמת תיראה טוב!

לא תמיד אפשר לעצב את הבטן עם דיאטה. למען האמת, במרבית המקרים עיצוב הבטן עם דיאטה פשוט לא עובד. לא נעים להגיד, אבל המצב הוא שגם אם ביצעתם את הדיאטה המושלמת לאורך תקופה ארוכה, וזאת בשילוב עם תוכנית אימוני כושר מפרכת עליה הקפדתם באדיקות צבאית, רוב הסיכויים הם כי הבטן שלכם עדיין לא נראית כמו במגזינים. מדוע? כי יש מצבים שבלי מתיחת בטן אי אפשר לפתור.

מעבר לטונוס (מתח השרירים) ומעבר לאחוזי השומן יש עוד כמה וכמה גורמים אשר משפיעים על מראה הגוף שלנו. הגורמים הללו כוללים, בין היתר, קרעים בשרירי הבטן וקרעים בסיבי האלסטין. כאשר זהו המצב, הרי שלא משנה כמה תקפידו על הדיאטה המסודרת ועל הכושר הגופני, הבטן שלכם תמיד תראה לא מושלמת. אבל יש לזה פיתרון!

הפתרון לבטן המושלמת: רק ניתוח מתיחת בטן

הליך רפואי פשוט יחסית של מתיחת הבטן מאפשר למאות אלפי אנשים ברחבי העולם לחזור למראה הבטן שהם זוכרים מלפני ההשמנה, מלפני ההריונות ומלפני הלידות. הניתוח הפלסטי השכיח הזה מאפשר:

  • הסרה של שומן בטני עודף
  • הסרת עודפי עור שהצטברו עם הדיאטה
  • הידוק שרירי דופן הבטן ליצירת מראה חטוב

בצורה זו ניתוח מתיחת הבטן מהווה פתרון מושלם לאותם אזורים בבטן שלכם שלא מגיבים לדיאטה ולכושר גופני, ומתעקשים להישאר רפויים, רופסים ונטולי צורה אטרקטיבית. לאחר הניתוח תהיו עדים לשינוי אליו שאפתם, שכן האזור הספציפי והבעייתי טופל באופן ישיר.

בעוד שדיאטות נכונות לוקחות חודשים, וכושר גופני גם הוא לוקח זמן רב לבנות, הרי שהניתוח הנ"ל לוקח לא יותר משלוש שעות, לרוב אפילו פחות, בהתאם לנתונים האישיים של המנותח, כמו כמות עודפי השומן והעור. הוא נעשה בהרדמה מלאה, וחלק מהמטופלים יצטרכו לשהות אחרי הניתוח כלילה אחד בבית החולים תחת השגחה, כדי לראות שהכול בסדר.

אם אתם דואגים מצלקות אז חשוב להבין כבר עכשיו כי הצלקות עדינות עד מאוד, ומוסתרות מתחת לקו הביקיני, כך שאינן חשופות ברוב הזמן, קטנות ככל שתהיינה.

הפרטים האחרונים שחשוב לדעת:

מתיחת בטן הוא הליך כירורגי פשוט אך מעט מורכב יותר משאיבת שומן, שכן ההליך כולל גם הידוק של השרירים הרופסים. זמן ההתאוששות משתנה מאדם לאדם, וכולל בין היתר איסוף של האזור המנותח תחת חגורת בטן, והימנעות מחשיפת הבטן לשמש לתקופת מה (לרוב לא יותר מחודש וחצי).

הדבר האחרון שחשוב מאוד להדגיש הוא כי ניתוח זה, וניתוחים בכלל, אינם מהווים תחליף לאורח חיים בריא הכולל פעילות גופנית מתונה ואכילה נכונה המתאימה לכם באופן אישי. בעוד שאת עבודת שאיבת השומן ומתיחת הבטן יבצע הרופא המנתח, את כל מה שבא אחרי הניתוח אתם תצטרכו לעשות, תוך הקפדה יתרה בביצוע ההוראות שהרופא נותן לכם להחלמה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*