מתיחות במחאה נגד פתיחת ״סופר פאפא״

מתיחות במחאה נגד פתיחת ״סופר פאפא״

לא, אין לנו כישורי נבואה מיוחדים, אבל יש לנו ראיה מציאותית והבנה שכשהמנהיגות באוויר הראשון שחוטף אותה הופך למנהיג. בשבוע שעבר כתבנו על המיני מחאה שמתקיימת זה השבוע השלישי. כל אירוע שמצליח להתמיד יותר מפעם אחת הוא פוטנציאל לכותרות תקשורתיות, במיוחד שנמדובר בענייני דת ומדינה… בטח באשדוד.

כפי שכתבנו והתרענו חוסר ההתייחסות השלטונית מצד אחד והרבנים הרלוונטיים מאידך השאירו את השטח מופקר, חלל מופקר מתמלא מהר מאוד במיוחד שאנחנו קצת יותר משבועיים לפני בחירות ארציות ואת הבמה הראשונה תפס חבר מועצת העיר אלי נכט. מופתעים? אנחנו לא.ֿ

אלי נכט הוא חבר המועצה המתבקש לטובת האירוע, יכלו להצטרף לחמני וכצנלסון, אולי גם יניב קקון שחגגו על המחאה תחת הסיסמא ״חיה ותן לחיות״, יכולנו באותה מידה לראות פעילים של ״כחול לבן״ או ישראל ביתנו אבל לא, נכט היה היחיד שהגיע ושם את המחאה של ״סופר פאפא״ כאירוע תקשורתי לכל דבר ועניין שהפך למסחטת לייקים ואימוג׳ים כועסים.

כשמשאירים ואקום, קורים גם דברים לא צפויים, כשיש שינאה באוויר נאמרים דברים שהתקשורת מאוד אוהבת לסקר, מי המרוויח העיקרי? נכון מי שממלא את הואקום… אלי נכט.

אלי נכט אמור להיות מרוצה מהאייטם, הוא קיבל חומר מצולם ששווה ברייטינג לא מעט לייקים. חרדי שבועט בבקבוק שהוא מביא להם לשתות ממנו, רב שמכנה אותו אנטישמי והכל… מתועד.

כמי שהוביל בקמפיין הבחירות את סכנת ההתחרדות קיבל נכט חומרים ששווים זהב פוליטי. זהו שכרו של מי שיוצא מהבית, מאיזור הנוחות ופחות חושש ללכת אחרי מה שהוא מאמין.

אז הנה לכם עליית מדרגה שבמידה ולא תזכה גם עכשיו להתייחסות מ״למעלה״ תמשיך וגם בשבוע הבא ובשבועות הבאים נמשיך להתריע שאת הואקום ימלאו אלה שהבינו איך מייצרים פצצה ויראלית במינימום מאמץ.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*