מתחסנים ומרוויחים, כפול!

מתחסנים ומרוויחים, כפול!

עוד מבצע חיסונים יוצא לדרך והפעם ברובע ג'. מחר, בין השעות 18:00-23:00, תגיע ניידת החיסונים של מד"א למועדון הביצה ברובע (חטיבת הנגב 10) ותחסן את התושבים. גם הפעם אין צורך בתיאום מראש ואין צורך בהפניה. חברי כל הקופות, מגיל 16 ומעלה, מוזמנים לבוא ולהתחסן.

עיריית אשדוד ממשיכה במבצעי החיסונים שלה ולאחר שניידת החיסונים ביקרה ברובעים שונים והציעה חיסונים לאוכלוסיות שונות ברחבי העיר, היא מגיעה לרובע ג' למבצע חיסונים מהיר, המוצע לכל התושבים. המבצעים הקודמים נחלו הצלחה גדולה כאשר המונים באו והתחסנו. לאור כך, העירייה ממשיכה לעודד את התושבים לצאת ולהתחסן ובמקרה הזה לבוא ולהתחסן, שכן הניידת מגיעה עד הבית!

בעירייה מבטיחים כי ככל שיעלה היקף המתחסנים כך נוכל לשוב לפעילות שגרתית בכל תחומי החיים במינימום סיכון. "ישנה קורלציה מוכחת בין עליה במספר המתחסנים לירידה בתחלואה. ככל שיותר מתחסנים כך פחות חולים מתאשפזים" אומרים בעירייה ומציינים את החיסונים כתנאי מובהק לפתיחת כל מערכת החינוך, העסקים, בתי הכנסת, אירועים וחזרה לשגרה.

המבצע מתוכנן כאמור למחר, יום ג' – כ"ה אדר, 9/3/21 – במתחם מועדון הביצה ברחוב חטיבת הנגב 10. ניידת מד"א תגיע למקום ותציע חיסונים לכל התושבים, מגיל 16 ומעלה, חברי כל הקופות וללא צורך בהפניה. בסיום קבלת החיסון, יקבל כל מתחסן אישור על חיסון ראשון וזימון למועד חיסון שני. כמו כן, יוענק שי לכל מתחסן. מתחסנים ומרוויחים, כפול!

שיתופי הפעולה בין עיריית אשדוד למד"א מממשיכים להוכיח את יעילותם. "הארגון המופתי, התכנון והביצוע המקצועיים והשירות האופטימלי גורמים לאנשים לבוא ולהתחסן" אומרת מירב שרת, מנהלת מטה הקורונה, ומציינת כי "ריבוי בהיקף המתחסנים משליך על החיים של כולנו".

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, קורא בכל הזדמנות להמשיך ולהתחסן ומעודד גם את הצעירים ובני הנוער. הוא מעלה את נושא החיסונים בכל ישיבה תוך שהוא מדגיש את תרומת החיסונים הן על המתחסן וסביבתו והן על פתיחת המשק ללא מגבלות. "רק אם נתחסן כולנו ונעבור את הרף שמגדיר אותנו כחיסון עדר, נוכל לחגוג את פסח ביחד" אמר.
להלן פעילות מוקד החיסון:

יום שלישי, כ"ה באדר (9/3/21), בין השעות 18:00-23:00.

מוקד החיסון: מועדון הביצה ברח' חטיבת הנגב 10 רובע ג'.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*