מתוק, מלוח וטעמים שונים – בתשעים ותשע שפות

מתוק, מלוח וטעמים שונים – בתשעים ותשע שפות

אשדוד אירחה קבוצת נשים משפיעניות מכל הארץ וערכה להם יום כיף בעיר. אהובה עמרם, יועצת ראש העיר למעמד האישה, היתה היוזמת והמלווה ובתום הביקור הזמינה את הנשים לבוא ולבקר שוב יחד עם בני משפחותיהם. "יש לאשדוד מה להציע ולאורחות הוצעו טעימות קטנות בלבד" אמרה.

ביום שישי האחרון כחלק מאירועי חודש האישה הבינלאומי, אירחה אהובה עמרם יועצת העיר לקידום מעמד האישה כארבעים נשים – מנהלות רווחה במפעלי הייטק ובארגונים שונים, מנכ"ליות ומשפיעניות מכל רחבי הארץ, שבאו לסיור מדהים באשדוד. תחילת הביקור במרכז המבקרים החדשני והאינטראקטיבי בבית אריה קלנג, שם האורחות הנכבדות התקבלו בברכה והתכנסו בחדר הישיבות מול הים.

עמרם סיפרה על תפקידה כיועצת ראש העיר והחשיבות של קידום וחיזוק נשים בכל התחומים. היא סיפרה על אשדוד – העיר המגוונת והרב תרבותית ובה תושבים מתשעים ותשע תפוצות, על היות אשדוד עיר מלאת חיים השמחה לארח את הנשים ולהכיר להם את העיר על כל היבטיה, על האוכלוסייה המגוונת ועל הקולינריה המשובחת המשקפת את האופי המיוחד והאיכותי של העיר אשדוד.

אירמה צור, מנהלת מרכז מבקרים במחלקת תיירות אשדוד, קידמה בברכה את הנשים וסיפרה על תהליך הקמת מרכז המבקרים. בתוך כך הנשים התכבדו בכיבוד מפנק וטעים ובמזכרות סימליות מהחברה לתיירות ומרכז המבקרים. את הסיור במרכז המבקרים הדריכה בהתנדבות עו"ד דר' סימה אזוגי קלנג, סגנית ליועץ המשפטי בעיריית אשדוד. אזוגי קלנג סיפרה על תולדות העיר והקשר המשפחתי  שלה לבוני העיר, על אתרי התיור המקסימים, המיצגים והאומנות, על התרבות והסרט המדהים שהציג 24 שעות ביממה של עיר שוקקת חיים.

ממרכז המבקרים ששוכן בגבעת יונה, המשיכו לסיור מרתק של שלוש שעות מדהימות עם עדי רוזן, שסיפרה על ערי הדרום, על הסיורים הקולינריים האיכותיים והמלהיבים שהיא מקיימת ובצידם סיפורים על התחנות הקולינריות בעיר. כמו כן, האורחות נהנו מטעימות של קינוחים מתוקים ומלוחים, כמו בגט צרפתי, קרואסון פיסטוק, חצ'פורי גיאורגי, גלידות עבודת יד, קפה זהב ועוד המבטאים את הטעמים ואת עולם הקולינריה של אשדוד.

את הסיור המקסים סיימה עמרם בהזמנה חמה "לחזור ולבקר באשדוד, יחד עם עובדים, חברים ובני משפחה, ולשמש שגרירות לעיר היפה אשדוד".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*