מתוק… זה לא היה.

מתוק… זה לא היה.

פסטיבל המתוקים ״קרם דה לה קרם״ שארגנה חברת התיירות היה כרעיון אולי מתוק ומקורי אבל הביצוע ובעיקר התכנון היו רחוקים מלהיות מתוקים. מישהו  בתיירות אשדוד רצה ככל הנראה מאוד רצה שכולם ידעו על הפסטיבל, באשדוד ומחוצה לה, פרסומים במידה מוגזמת שודרו לכל ערוץ אפשרי רק מה לעשות שרחבת המשכן כוללת רק 3000 מקומות ומקומות חניה מוגבלים לפחות מחצי הכמות.

מי שגר קרוב ויכל לבוא ברגל הספיק ליהנות מכניסה חלקה, אלה שחיפשו חניה פחות חשבו מתוק וברגע שהמתחם התמלא משטרת אשדוד החלה להדוף את האורים הנוספים והיו הרבה מהם.

מהר מאוד החלו להאשים כולם את כולם וכמו תמיד התנקז הכעס לרשתות החברתיות שם געשו התגובות לפוסטים הזוהמים, שהתחלקו לתושבי העיר שכועסים על הארגון והתכנון ולתושבי החוץ שזעמו על המסע הארוך שנגזר עליהם והסתיים בהכל… חוץ ממתוק.

היום יצטרף לחגיגה גם גם חנן בן ארי בכבודו ובעצמו עם מופע טמפי פארק משלו, הרדיוס הולך להיות מפוצץ כלי רכב, תושבי המרינה והמע״ר נכנסים כבר לכוננות חניות והולך להיות שמח.

דבר אחד בטוח, החיים הערב לא הולכים להיות… תותים.

תגובת תיירות אשדוד:

אנחנו רוצים להודות לכל המבקרי והמבקרות הרבים שהגיעו לפסטיבל קרם דה לה קרם אתמול ומתנצלים על עוגמת הנפש לאלו שלא הצליחו להיכנס או נתקעו בפקקים.

הפסטיבל התקיים זו הפעם הראשונה במסגרת פרויקט ארץ חדשה של המשרד לפריפריה נגב גליל וכולנו הופתענו מהיקף הביקוש והמבקרים.

תכולת המקום 3,000 מבלים.ות

חשוב להדגיש! אנחנו מודעים לעומס ולצפיפות הרבה שנוצרה, לאור היקף המשתתפים שלא צפינו לו. המקום מאפשר 3,000 מבקרים בו זמנית ולאחריו הכניסה תיסגר עד ליצאת מבקרים.

אנו ממליצים לתושבים להגיע ברגל או בתחבורה ציבורית או בחניון חוף יא' או בחניון חוף ט"ו (בחניון זה יעמדו לרשותכם שאטל הלוך ושוב ).
כמובן שהפקנו לקחים לפסטיבל בשנה הבאה, בו יוכפל ויורחב השטח.

אנחנו פועלים להצלחת הפסטיבל הראשון מסוגו בארץ המקדם את בעלי העסקים בעיר המתמחים בתחומים הקולניארים.

מומלץ להתעדכן במהלך הערב במוקד העירוני ובאתר האינטרנט של העירייה והחברה לתיירות.

צילום: מייק אדרי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*