משרד עו"ד דיני עבודה – איך נדע שאנחנו בוחרים במשרד הנכון?

משרד עו"ד דיני עבודה – איך נדע שאנחנו בוחרים במשרד הנכון?

ממש בדומה לכל רכישה של שירות, גם בבחירת שירותים משפטיים יש להתחשב בשיקולים מושכלים. כלקוחות עלינו לבצע תחקיר, לאסוף המלצות ולא לפחד לשאול את השאלות הנכונות. המשיכו בקריאת המדריך שלנו ותוכלו להיות בטוחים שבסופו של דבר, תבחרו את איש המקצוע הטוב ביותר שגם ייתן לכם ייעוץ משפטי מתאים וגם ייצג אתכם במידת הצורך.

שלב ראשון – עריכת ראיון

על מנת שנוכל להעריך כמו שצריך את היכולת המשפטית של עורך הדין, מומלץ לראיין אותו.
מרבית עורכי הדין מעניקים ייעוץ ראשוני ללא כל התחייבות וללא כל עלות. מדובר על ייעוץ שנמשך חצי שעה עד שעה.

אלו הן השאלות שמומלץ לשאול:

-איזה ניסיון יש לעורך הדין? והאם יש לו ניסיון עם מקרים דומים למקרה של הלקוח?

-מהו גובה העמלות שעל הלקוח לשלם?

-האם יש לשלם עלויות נוספות מלבד שכר הטרחה?

-האם ניתן לקבל רשימה של לקוחות שהמשרד ייצג וזאת לצורך קבלת המלצות וחוות דעת?

-איך עורך הדין מיידע את הלקוח בהתפתחויות בתיק המשפטי שלו?

שלב שני – מסיקים מסקנות

למעשה, השלב הזה מסכם את הרושם שהתקבל על עורך הדין ו/או משרד עורכי הדין. קחו בחשבון ששכר טרחה גבוה, לא יעיד על הידע, המקצועיות ורמת ההצלחה של עורך הדין. כאן הגיע הזמן לשאול שאלות כמו, האם הניסיון של עורך הדין תואם לצורך המשפטי שלנו, האם הוא סיפק תשובות ענייניות ואדיבות לשאלות, האם יהיה נוח לעבוד איתו, האם יש הסכמה על העמלות וכמו כן האם יש הסכמה על תנאי הסכם הייצוג.

שלב שלישי – בדיקת המלצות ודירוג

לפני שבוחרים לקחת את שירותיו של עורך דין, מומלץ לאשר את אמינותו ואת הסמכתו. אפשר לבדוק את הדירוג שלו וכמו כן לקרוא המלצות באתר האינטרנט שלו, ברשתות החברתיות ובגוגל.

שלב רביעי – סיור במשרד עו"ד דיני עבודה

אין ספק בכלל שניתן ללמוד רבות על עורך הדין וכל זאת מעריכת סיור במשרדו. כך אפשר לבדוק פרמטרים כמו, האם המשרד מסודר ומנוהל היטב, האם הצוות מקצועי, ידידותי וזמין, האם המשרד הוא מקומי ונגיש וכו'.

במידה ובחרתם ליישם את כל השלבים שהוזכרו לעיל, אתם תוכלו להיות בטוחים שתבחרו עורך דין עם הכישורים המשפטיים הנדרשים לטיפול בתיק המשפטי שלכם וכמו כן עם תכונות אישיות מתאימות. כל אלה ישרתו את הצרכים שלכם על הצד הטוב ביותר.

הגיע הזמן לתאם פגישה

אחד מבין המשרדים המובילים והמומלצים בארץ הוא משרד עו"ד הלפגוט אדרי. תחומי ההתמחות של המשרד הם: דיני עבודה (למשרד ניסיון רב בניהול תביעות עבודה גדולות והוא מייצג עובדים ומעסיקים מכל המגזרים ובכל התחומים), משפט מנהלי (ייצוג בעתירות מנהליות ובעתירות לבג"צ) ותביעות אזרחיות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*