משקים למכירה – משקיעים היום בשביל העתיד

משקים למכירה – משקיעים היום בשביל העתיד

אין זה סוד שמחירי הנדל"ן בישראל עולים בשנים האחרונות ואיש איננו יודע מתי והיכן הם ייעצרו, אין זה סוד גם שמשפחות רבות בישראל, בפרט זוגות צעירים, מאמינים שבשביל רכישת דירה חדשה, הם יצטרכו לשעבד את כל חייהם וחסכונותיהם, אחרת אין להם סיכוי להצליח בכך.

לכן הפתרון שצריך להסתכל עליו, לפחות בקרב מי שיכול, הוא ארוך טווח. זו הסיבה שנכון לחפש משקים למכירה במושבים ובכפרים, לא דווקא מתוך כוונה להשתמש בשטח ובמשק שעליו היום, אלא מתוך גישה שבעתיד הוא יכול להוות פתרון אידיאלי.

הרעיון של משקים למכירה הוא לכאורה חדש, בעבר לא היה נהוג למכור משקים, אך עם השנים, בעקבות תהליך הפרטה והכרה שדור הבנים לא ימשיך להחזיק, בהכרח, במשק של ההורים, הרי שאנחנו יכולים למצוא משקים למכירה בכל רחבי הארץ.

משקים אלו כוללים שטח אדמה עליו ניתן לגדל גידולים שונים או לבנות מבנה מגורים, בהתאם לסוג הקרקע ולהיתרים הקיימים, ובמקרים רבים המשק כולל גם את השטח הבנוי עליו, כלומר את מבנה המגורים. אפשר למצוא דגמים וגדלים שונים של משקים למכירה, ניתן להשתמש בהם שימוש עצמי או להשכיר את השטח לגורמים אחרים.

כאן בדיוק מגיעה הנקודה שהמשק יכול להפוך להיות פתרון אידיאלי לעתיד. מתוך הנחה שכיום לא תעשו בו שימוש, אלא תשכירו אותו לשימוש של אחרים, בין אם מדובר בשימוש של מבנה המגורים אשר מצוי עליו או בין אם מדובר בשימוש של המשק החקלאי עבור חקלאים שמעוניינים במשק נוסף, הרי שכך תוכלו ליהנות מכספי השכירות ובעתיד תוכלו להעביר אותו לילדכם.

כיצד הופכים משק למכירה לפתרון דיור עתידי

בשביל לעשות את זה נכון, יש לבחון תחילה מה מותר ומה אסור לכם לעשות על השטח. ייתכן מאוד שתגלו, שאסור לעשות בו שימושים שונים, ייתכן מאוד גם שתגלו שקיימות הגבלות לגבי אופי השכירות או אופי השימוש בשטח עצמו גם בעתיד.

לכן, חשוב שתבדקו מה מותר לכם לעשות ומה אסור, האם מותר להשכיר את המקום, הן את המשק עצמו ואת המבנה שנמצא עליו, בשביל שתוכלו להרוויח ממנו כעת. במידה ואסור, אז נכון יהיה מצידכם לשמור את המקום ולעשות בו שימוש עתידי.

אופציה אחת מבחינתכם, היא לעבור ולהתגורר במקום. במידה ומדובר בשטח מספיק גדול, אתם יכולים גם לבדוק כיצד ניתן לבנות יחידות דיור עליו, כך שהוא ישמש את הילדים שלכם כבר עכשיו.

לפני סיום חשוב לומר, משקים למכירה מוצעים במושבים שונים ברחבי הארץ, חשוב לבדוק את טיב המושב, מה תוכנית המתאר של האזור, איפה הוא ממוקם, ומה התוכניות שקיימות למקום. כך תוכלו לדעת, האם ההשקעה שלכם משתלמת מבחינה כלכלית, כמה תרוויחו ביחס לעלויות העסקה מצדכם ותוך כמה תחזירו את ההשקעה שלכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*