משחק ענק של שולדבראנד לא הספיק לאשדוד

משחק ענק של שולדבראנד לא הספיק לאשדוד

מכבי אשדוד באר טוביה היתה צריכה לנצח. רק כשיראו את המשחק המוקלט ינסו לפענח כמה מהלכים הזויים שעשתה אשדוד ברבע הראשון. אשדוד פתחה בסערה והגיעה די בהליכה יש לומר להפרש דו ספרתי, עם הביטחון/היוהרה החליט המאמן צביקה שרף להיכנס ל״גרבג׳ טיים״ כבר ברבע הראשון. שחקני ההרכב השני שנכנסו בזה אחר זה הצליחו לאבד את היתרון דו ספרתי ולרדת למחצית בשיוויון 42 כפוי.

המחצית השניה היתה סיפור אחר לגמרי, קרית גת, מעודדת מהצמצום וממחיקת הפיגור החלה לתת פייט ואשדוד נגררה למשחק לא מסודר, למעט שולדבראנד שנתן את משחקו הטוב ביותר העונה עם 27 נק׳ ויד זהב מטווח ה-3 (8 שלשות) ומשחק הגנה מצויין שאר השחקנים לא ממש הגיעו.

סוואן, גארת ותומאס (שיצא ב-5 עבירות) עדיין לא חזרו לתפוקתם הרגילה, גארת עדיין לא חזר ליכולתו הרגילה ועל סוואן נאמר כבר הכל.

tomas

בתחילת המשחק נערך טקס חלוקת פרסים, 3 פרסים קטפה אשדוד כשצביקה שרף נבחר למאמן החודש, תומאס לשחקן החודש ויונתן שולדבראנד לישראלי של החודש. הפרסים ככל הנראה ניחסו את אשדוד שכרגע צריכה להתמקד רק בחצי גמר גביע המדינה, אשדוד צריכה את טריו הזרים בכושר שיא וצביקה כמו צביקה, חייב לעשות את ההכנות הנדרשות כדי שלא יראו כמו שנראו היום.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*