משחה אשדוד 2016

משחה אשדוד 2016

ביום שישי הקרוב, 18.11.16 יתקיים באשדוד משחה ים תחרותי במים פתוחים שיפתח באופן טבעי, דרך הים, סימלה של אשדוד את חגיגות השישים באופן רשמי.

את האירוע מארגנת רשות הספורט העירונית והאירוע פתוח לציבור הרחב. המשחה יכלול ארבעה מקצים מרכזיים: 500 מ׳ עממי, 1,500 מ׳, 2,500 מ׳ ומסלול של 5,000 מ׳.

ההזנקה הראשונה תחל מהשעה 07:00 ובמקביל יחל ההפנינג גם על החוף.

משחה אשדוד הוא יריית הפתיחה לקראת הבאות בכל מה שקשור בין ים וספורט באשדוד, רשות הספורט העירונית החליטה להזניק את הספורט הימי כמה צעדים קדימה כבר בשנת הפעילות 2017 עליה שוקד יו״ר הרשות והמשנה לראש העיר מר משה בוטרשוילי, יחד עם המנכ״ל מר יורם אסרף וצוות הנהלת רשות. הספורט.

המשחה פותח את חגיגות ה-60 לעיר אשדוד באופן פורמלי, ״היה טבעי לפתוח את אירועי ה-60 דווקא דרך הים שהוא סימלה של העיר אשדוד״ אומר יורם אסרף, תושבי אשדוד והסביבה מוזמנים לקחת חלק פעיל הן בים והן ביבשה.

מי שעדיין מעוניין להרשם לאחד המקצים יכול לעשות זאת דרך אתר האינטרנט 4sport.co.il .ולהרשם אוןליין.

יורם אסרף מנכ״ל רשות הספורט: ״המשחה מצטרף לשלל אירועי ספורט ציבוריים כדוגמת מרוץ אשדוד, הטריאתלון, אליפות ישראל בשיט, הפנינג הליכה ועוד מגוון ארועים אותה מקיימת בכל שנת פעילות. זהו האירוע שנועל את שנת הפעילות 2016 מבחינת האירועים הציבוריים ובימים אלו ממש אנו שוקדים על שנת הפעילות הבאה שהולכת להיות גדושה יותר ותכלול בין היתר את מרוץ הלילה הראשון של העיר.״

משה בוטרשוילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט העירונית: ״אני מברך את רשות הספורט על כל עובדיה על העשייה העניפה והמגוונת ומזמין את הציבור הרחב לקחת חלק בהפנינג שינעל את שנת הפעילות אך יפתח את חגיגות ה-60. מחכה לכולנו שנה גדושה באירועים חדשים וזו ההזדמנות לאחל לכל תושבי אשדוד, יום הולדת שמח.״

בני חיזקיה, סמנכ״ל רשות הספורט: ״מלבד ההזמנה להשתתפות באירוע אני רוצה להודות לכל תושבי העיר אשדוד על ההענות המאסיבית וההצבעה ברגליים בכל האירועים השנה ומאמין שנגדיל לעשות גם בשנה הבאה. מתוכננים אירועים מגוונים ויוצאי דופן וחשוב שתישארו מעודכנים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*