מר ישראל מאשדוד

מר ישראל מאשדוד

יבגני ריז, מנהל מכון הכושר של מרכז קהילתי 'בית לברון' זכה בתואר  מר ישראל בקטגוריה לבני חמישים פלוס.

ביום שישי האחרון (3.9.20), נערכה במושב תימורים, הסמוך לקריית מלאכי אליפות ישראל בעיצוב הגוף של איגודים: IBFF ו- MBC עם תחרויות למר ישראל 2020, מיס פיטנס 2020, פיתוח גוף לנוער 2020, פיתוח שרירים לנשים 2020, האישה החטובה 2020 ועוד.

את אשדוד ייצג יבגני ריז (59), מנהלו המקצועי של מכון הכושר במרכז הקהילתי 'בית לברון' מאשדוד שזכה בפרס הראשון בקטגוריה של בני 50 + בתחרות מר ישראל תוך שהוא גובר על יריבים משמעותיים. יבגני, הנשוי לנטליה, אב לארבעה וסב גאה לנכד למד באוניברסיטת מוסקבה לתואר ראשון באתלטיקה ובהמשך הנדסת  מכונות. לארץ הוא עלה בשנת 2004, וכרבים מהעולים עסק בשלל עבודות לפרנסתו: עבד בסופרמרקט, בשדה התעופה ואף כפועל המפעל בטון.

לפני כשבע שנים מגלה בו ההחלטה לעסוק בתחום שאותו הוא אוהב ורואה בו שליחות ואז החל  לעבוד כמדריך במכון הכושר של מרכז קהילתי 'בית לברון', שבו הוא מתגלה כעובד מקצועי ומסור הדואג באופן אישי להתקדמות של כל אחד מהמנויים המתעמלים במקום: הצעיר שבהם בגיל 14 שנים ולמבוגר מלאו לא מזמן 90 שנים. יואב טל (45), אף הוא אשדודי עם עבר עשיר בתחום כמי שבעצמו התחרה בנעוריו בתחרויות מר ישראל, בוגר קורס מאמני כושר במכון וינגייט  ומי שבעברו  הדריך יחד עם אשתו איילת במכון הכושר במרכז קהילתי 'בית לברון' מעיד על יבגני ריז, "את ריזי יבגני הכרתי במכון הכושר באשדוד: בחור נחמד, מקצועי וצנוע המסור מאוד לעבודתו ורואה בה ממש שליחות לחיים".

יבגני פעיל בשיטת עיצוב גוף, שאותה מוביל איגוד WBNF – איגוד לפיתוח גוף טבעי המבצע לחבריו בדיקות דם , בדיקות פוליגרף, ובדיקות שתן לוודא שאכן המתחרים נקיים מכל חומר ותוספים שאינם טבעיים. טל, העורך תחרויות של מר ישראל משנת 2010 ועד היום, משמש סגן כמזכיר וכסגן נשיא של איגוד IBFF וכאחראי לוגיסטי ומלווה אישי של מתחרים במשלחות לאירופה לתחרויות המייצגות את ישראל היה מנחה התחרות ביום שישי והוא מספר על הזוכה בהתפעלות גלויה, "יבגני הצליח לגבור על מתחרים אשר מתאמנים בשיטות לא טבעיות  וניצח אותם: לדוגמה, סרגיי מישנקו, שהיה מר יוניברס בשנת 2003 ואלון בן שחר, שהיה אלוף אירופה בפוואר ליפטינג ושזכה בתחרות מולטי מר ישראל בשנות השמונים והתשעים והיה מתחרה צמוד לאלי האנה בזמנו, ויבגני ניצח את כל אלה ובגדול".

משה אלחרר, מנהלו של מרכז קהילתי 'בית לברון ' גאה בהישגו של ריז ורואה בו עדות למקצועיות של מכון הכושר, "מכון הכושר משקף את אופיו של יבגני" – הוא אומר לנו בחיוך – "המכון נותן שירותי הדרכה מותאמים לכל המתאמנים וכל זאת תוך תשומת לב ויחס אישי". ואכן מסיור במקום ניכר כי המנויים במקום מרוצים מהפעילות וממנהל המקום המקבל אותם המאור פנים. אחד המתעמלים מספר לנו שתוך מספר חודשים נשרו ממנו עשרות קילוגרמים וכי כל אורח חייו השתנה לטובה.

מכון כושר 'בית לברון', נתן אלבז 19, אשדוד. 08-8555834

בתמונה: יבגני ריז עם גביע הזוכה במקום הראשון לבני חמישים פלוס  |  צילום: צביקה לייכטר

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*