מקיף יא' עם הישג מרשים בחידון התנ"ך המחוזי

מקיף יא' עם הישג מרשים בחידון התנ"ך המחוזי

עמית אלגזר תלמיד כיתה י4 זכה היום 21.2.21 במקום הראשון בחידון התנ"ך של מחוז דרום.

מקיף יא' מאשדוד ע"ש יצחק נבון ממשיך לספק הצלחות מרשימות, כאשר התלמידים עמית אלגזר מכיתה י4, נועה מלול מכיתה ט4 ודניאל שמילה מכיתה ח4 הגישו את מועמדותם להשתתפות בחידון התנך.

ההשתתפות כללה מספר שלבים, בינהם בית ספרי, עירוני והשלב המחוזי אשר נערך כיום בסימן "גבורות ישראל" ובו השתתפו כנציגי בית הספר נועה מלול ועמית אלגזר ועימם עוד תלמידים רבים מבתי הספר השונים במחוז דרום.

המורות שליוו והדריכו את התלמידים מירי טפר ודגנית אלימלך מסרו: "שלושתם למדו בחברותא פעמיים בשבוע בליווי צמוד שלנו. לאורך כל הדרך ראינו את המאמץ והתשוקה שלהם להשתפר ולהביא את עצמם למקסימום האפשרי. אנו מלאות גאווה בהם על התוצאה ובעיקר על הדרך".

מנהלת בית הספר מקיף יא' הגב' לבנת זיק מסרה, כי "מקיף יא ע"ש יצחק נבון, גאה בשלושת הנציגים שלנו לחידון ומברך את עמית אלגזר תלמיד כיתה י4 על ההישג המכובד והמרשים . דניאל נעה ועמית מהווים השראה למצויינת ערכית ולימודית . בהזדמנות זו אני מבקשת להודות למנהלת חט"ב מירי טפר ולרכזת תנ"ך דגנית אלימלך על ליווי והכנת התלמידים במסירות ובמקצועיות ראויים להערכה".

עמית אלגזר הזוכה בחידון המחוזי מסר: "להגיע למקום שהגעתי בחידון זו לא עבודה קלה.
השקעתי הרבה מהזמן שלי, מהכוח שלי, ומהשכל שלי.
תודה רבה להורים ולסבים ולסבות שלי שתמיד דחפו אותי קדימה. תודה למורות הנפלאות שהקדישו מזמנן הפרטי כדי ללמד לחידון, זה לא ברור מאליו.
נתתי 100% מעצמי ואמשיך לתת.
למעני, למען המשפחה ובית הספר".

כאמור, עמית אלגזר הוכתר כחתן חידון התנ"ך של מחוז דרום לאחר שהגיע למקום הראשון והפגין בקיאות מרשימה בכל חלקי שלבי החידון והוא עתיד להשתתף כנציג המחוז בחידון התנ"ך הארצי שיתקיים ב-16.3.

אנו מאחלים לו בהצלחה ובטוחים כי הוא ייצג אותנו נאמנה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*