מקיף ד':  זוכרים את סלבה ז"ל גם ממסיבת הסיום

מקיף ד':  זוכרים את סלבה ז"ל גם ממסיבת הסיום

בוגרי מחזור ל"ב של התיכון הניסויי מקיף ד' באשדוד חגגו ביום חמישי האחרון את מסיבת  הסיום באמפי פארק באשדוד בהשתתפות כ-1,000 איש: בוגרים, בני משפחה, צוות המורים ואורחים. בוגרי המחזור ביצעו לזכרו של סלבה חרסונסקי ז"ל, תלמיד ביה"ס שנפטר בכיתה ט' מהסתבכות של דלקת ריאות, את השיר  "עכשיו קרוב" של עידן רייכל. "סלבה  יישאר לנצח תלמיד כיתה ט' עם העיניים המלאכיות והחיוך הקסום, שבשקט שלו השרה שלוה על הסביבה" אמרו חבריו בטקס והוסיפו: "באהבה נזכור אותך".

 da2

"תמיד הקפדנו כי בית ספרנו יהיה מקום בו תחוו אתם והצוות, חיים משמעותיים שיש בהם תחושת שייכות, שמחה, מסוגלות ואופטימיות לגבי החיים, כחלק מהתרבות הארגונית שלנו", ציינה בטקס יהודית ביטון, מנהלת מקיף ד' והוסיפה, כי "היה לנו חשוב כי תמיד תמצאו בחזית העשייה החברתית, כי תבלטו בהישגיכם החברתיים כמו גם בהישגיכם הלימודיים ותהוו מקור לגאווה גדולה לעיר אשדוד ול'תיכון הניסויי למדעים ולאמנויות מקיף ד' אשדוד'".

ביטון: "כעת אתם ניצבים בפני פרק חדש ומרתק: השירות בצה"ל או שירות לאומי. אנו בטוחים כי גם בשלב זה של חייכם תשכילו למצוא נתיבים של שרות משמעותי בהם תוכלו להביא את יכולותיכם וכישורכם לידי מיצוי, ובה בעת לתרום ולהיתרם. אני מאמינה בכל לִבּי כי תשכילו להתמודד עם הקשיים ועם האתגרים הנכונים לכם, ברוח מה שלמדתם וספגתם בביתכם ובבית ספרנו".     

לסיום אמרה המנהלת כי "אני מאמינה בכם תלמידנו- דור העתיד, כי תישאו את הרוח המיוחדת שאנו מטפחים בבית ספרנו, לכל מקום בו תהיו, בין אם בשרות למען הכלל ובין אם בקהילתכם ובקרב בני משפחותיכם. לכו לשלום וחִזרו לשלום!"

"מחזור ל"ב כשמכם, כן אתם, מחזור שכולו לב ואהבה. שאלו שאלות, אל תכילו דברים שאינם תואמים את התובנות והערכים שלכם, תקשו , בקשו הסברים. זכרו להציע פתרונות,  הישארו ייחודיים, מקוריים, היו עצמכם", אמרה חגית בר, רכזת השכבה.

המופע הופק על ידי יוסי עטר כשגיל ורנר היה אחראי על קטעי המשחק ואלכס סקקון על הכוריאוגרפיה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*