מצלמות אבטחה לעסק: מחיר ודברים חשובים שחשוב להכיר

מצלמות אבטחה לעסק: מחיר ודברים חשובים שחשוב להכיר

אחד הנושאים המרכזיים המטרידים כל בעל עסק הוא – כיצד להגן על העסק מגניבות, שוד ושאר מרעין בישין. מטבע הדברים כל עסק, ובוודאי עסק כדוגמת חנות, הוא יעד פוטנציאלי למעשי שוד וגניבה. כדי להתמודד עם איום זה בעלי עסקים רוכשים ומתקינים בדרך כלל מנגנוני אבטחה שונים כדוגמת מצלמות במעגל סגור, אך התקנת מערכת אבטחה עשויה להיות עסק יקר, כיצד נדע איזה ציוד מתאים לנו?

כיצד כדאי לבחור מערכת אבטחה ומצלמות לעסק?

מטבע הדברים, כדי לבנות מערכת אבטחה יעילה וחסכונית לעסק שלנו חשוב קודם כל לתת את הדעת על מבנה העסק עליו אנחנו רוצים להגן. חשוב לזכור שהצרכים של חנות לממכר בגדים יהיו במקרים רבים שונים מהצרכים של משרד עורכי דין. כדי לבנות מערכת אבטחה אופטימלית עלינו להגדיר מהם האיומים הרלוונטיים איתם העסק שלנו עשוי להתמודד, וכיצד אנחנו בוחרים להתמודד איתם.

כך לדוגמא, אם נרצה להגן על העסק שלנו מפני גניבות בזמן שלא נהיה בו, רובם המוחלט של בעלי העסקים מעדיפים להשתמש במצלמות אבטחה כדי להרתיע פורצים פוטנציאליים מצד אחד וכדי לאפשר למשטרה להתחקות על עקבותיהם של פורצים מסוימים. חשוב להבין שהתקנה של מערכת אבטחה ומצלמות תעלה במינימום למעלה מ4000-5000 ש"ח, אבל נוכל במקרים רבים לוודא שההוצאה גם תיהיה יעילה ונכונה.

ישנו מגוון רחב של מצלמות אבטחה שמחירן משתנה בהתאם ליכולותיהן. מלבד המצלמות עבור מערכת אבטחה איכותית ויעילה נזדקק גם למערכת שליטה במצלמות שתאפשר לנו לרכז את כל התמונות המגיעות מהמצלמות למעין "חמ"ל" אחד במעגל סגור (חשוב מאוד מאוד שלא להתקין מצלמות אלחוטיות לעסק, כיוון שניתן לפרוץ בקלות יחסית למנגנונים כאלו). מלבד מרכז השליטה נרצה במקרים רבים גם להקליט את הסרטונים והתמונות שהמצלמות תיעדו, בייחוד כאשר אין לנו אדם הצופה בכל עת במסכי המוניטור של המצלמות.

מצלמות אבטחה לעסק – מה תכל'ס יהיו המחירים?

עבור מצלמות אבטחה לעסק מחיר משתנה לפי מספר פרמטרים מרכזיים:

  1. תנועה והיקף צילום: ברירת המחדל של מצלמות אבטחה היא סטטית (לא נעה) בהתאם לגודל העדשה וזווית הצילום, אך מצלמות איכותיות מסוגלות לעיתים לעקוב אחר תנועה או "להתעורר" רק בעת תנועה. מצלמות פשוטות ביותר יעלו מאות שקלים בודדים ואילו היקרות ביותר עשויות להגיע עד 1000 ש"ח למצלמה.
  2. רזולוציה ואיכות: איכות הצילום גם היא מושפעת מטבע הדברים מאיכות המצלמה ועוצמתה ומצלמות איכותיות תאפשרנה לנו לצפות בפרטי פרטים מדויקים וברורים יותר בתמונות, מצלמות כאלו עשויות לעלות במצטבר אף 10,000 ש"ח.
  3. התקנה: חשוב לזכור שמלבד מחיר המצלמות עצמן עלות התקנת המערכת כולה גם הוא בעל משקל, וככל שהמערכת מורכבת ומשוכללת יותר – כך גם הליך ההתקנה שלה יהיה מורכב יותר וממילא – יקר יותר.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*