מע״ר דרום מגיע למועצה

מע״ר דרום מגיע למועצה

פנייה של נציגות תושבי מע"ר דרום נשלחה לכל חברי מועצת העיר. התוכנית המפלצתית לדברי ועד מאיימת לאמלל את חיי התושבים של הרובע ושל הרבעים הסמוכים לו, עתידה לעלות לדיון בישיבת מועצת העיר הקרובה.

תושבי מע"ר דרום מבקשים מחברי המועצה שלא לתת יד לתוכנית ומזכירים להם שהם נבחרו על מנת לייצג את תושבי העיר ולדאוג לאינטרסים שלהם ולאיכות חייהם באשדוד. תושבי מע"ר דרום – נמנים אף הם על תושבי העיר!

מצ״ב הפניה כפי שנשלחה ע״י נציגות תושבי מע"ר דרום

אל: חברי מועצת העיר אשדוד

נכבדינו,

הנדון: התנגדות לתוכנית – מע"ר דרום

בהמשך להחזרת התוכנית המופקדת 603-0477232 – מע"ר דרום אשדוד לשולחן הדיונים של מועצת העיר על ידי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, אנו פונים אליכם בשנית, כדלקמן:

  1. התוכנית מבקשת לאשר בניית 4,280 יחידות דיור ברובע ובכך לפגוע פגיעה קשה ביותר בחיי תושביו ובחיי התושבים של הרבעים הסמוכים לו.
  2. התוכנית מציגה בנייה בכמות שתביא לצפיפות הגדולה בעיר ומן הצפופות בארץ; היא קובעת תקן חניה בודד לכל יחידת דיור; היא תפגע ממשית בנושאי התחבורה והתעבורה ברובע, ועוד.
  3. מועצת העיר דחתה בעבר תוכנית שהוגשה עם כ-3,300 יחידות דיור ברובע. היזמים ומנהל מקרקעי ישראל עקפו אתכם והגישו את בקשתם המוגדלת לוועדה המחוזית, לשם אישורה. עיריית אשדוד אמנם הגישה התנגדות לתוכנית, אך רק מן ההיבט הנוגע לטבלאות איזון ומבלי להתייחס למספר היחידות המבוקשות לבנייה על פי התוכנית.
  4. בדיון מס' 200923 שהתקיים בוועדת המשנה בדצמבר 2009 בנושא תכנית הבינוי של הרובע, הוצגה פרוגרמה למתן שירותי ציבור במתחם. באותו הדיון הציע ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי לאשר את תכנית הבינוי ובלבד שמספר יחה"ד לא יעלה על 2,372. זו ההחלטה שהתקבלה.
  5. אתם נבחרתם על מנת לייצג את תושבי העיר ולדאוג לרווחתם. אתם אלה שאמורים לדאוג לאיכות חייהם. בין תושבי העיר נכללים גם תושבי מע"ר דרום אשר מאות מהם התארגנו ופועלים לילות כימים למניעת הקטסטרופה התכנונית החוזרת אל שולחנכם.
  6. אנו פונים אליכם בבקשה לקיים את ייעודכם ולהתנגד בכל תוקף לתוכנית המוצעת, מבלי לעשות שימוש ציני של "עיגולי פינות" והחבא טריקי מאחורי צידוקים שונים. אלה יביאו לפגיעה אנושה באיכות חייהם של התושבים ובאיכות חייהם של הדורות הבאים. התושבים זקוקים לכם בעת הזו.
  7. ככל שלא תתנגדו לתוכנית המוצעת על פגעיה ומחדליה כפי העולים מן ההתנגדויות שהוגשו על ידי תושבי הרובע וגופים נוספים, נראה זאת כזלזול מקומם בנו. כך, כי אנו יודעים שביכולתכם למנוע את החרפה התכנונית שאין לה אח ורע במחוזותינו.
  8. אנו מבקשים מכם בכל לשון של בקשה להסתכל לתושבים בלבן של עיניהם ולפעול כנדרש וכמצופה מכם – לטובתם ולטובת תושבי אשדוד בכלל. אל תפספסו את ההזדמנות לעמוד לצידם של מי ששלחו אתכם למועצת העיר, כנציגיהם.

 

נציגות תושבי מע"ר דרום

בשם תושבי הרובע

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*