מעשנת הבשר הטובה בעולם – Traeger Grills

מעשנת הבשר הטובה בעולם – Traeger Grills

חוויה קולינרית עשירה בטעמים וניחוחות ארומטיים שלא הכרתם, עכשיו גם אצלכם בבית. הכירו את מעשנת הבשר הטובה בעולם.

באמצעות מעשנת בשר של Traeger Grills, אתם יכולים ליהנות מארוחות מלאות ומגוונות וזאת ללא טעמי לוואי וריחות לא נעימים הנובעים משימוש בגז או פחמים. כבר שנים רבות שחברת Traeger Grills מובילה את המהפך בתחום מעשנות הבשר על ידי מחקר ופיתוח מתקדמים ומכירת דגמים מתקדמים הפועלים על שבבי עץ טבעי, ללא חומרים רעילים. מעשנות הבשר של החברה הפכו למבוקשות בקרב אנשי מקצוע וחובבי בישול ובשר, אך החברה דואגת לייצר דגמים של מעשנת ביתית ומעשנת ניידת, כך שכל אחד יוכל ליהנות מעישון בשר ללא מאמץ רב או עלויות גבוהות.

מה הופך את מעשנת הבשר של Traeger Grills לטובה בעולם?

כשאתם משתמשים במעשנת של Traeger Grills  אתם לא צריכים לבדוק כל רגע מה קורה עם הנתח וגם לא לדאוג אם הוא מתייבש או נשרף. בזכות מנגנון הפיקוד הדיגיטאלי אשר שומר על פיזור חום אחיד ומאפשר בקרה מדויקת על הטמפרטורה, אתם יכולים לנצל את הזמן להכנת דברים אחרים, למרות שבינינו, הבשר הרך והעסיסי לא באמת זקוק לתוספות והוא מהווה ארוחה מלאה בפני עצמה.  Traeger Grills מציעה דגמי מעשנת בשר למכירה בעלת יתרונות רבים נוספים, אשר הופכים אותן למעשנות הטובות בעולם:

  • מעשנות מקצועיות ואיכותיות המבוססות על שנות מחקר ופיתוחים טכנולוגיים מתקדמים.
  • מתאים לעישון כל סוגי הבשר.
  • כולל תכניות נוספות כגון גריל מהיר ואפייה.
  • איזון מושלם בין דרגת הבעירה, החמצן והלחות ליצירת עשן כחול דליל והעשרת טעם המזון.
  • פיקוד דיגיטאלי חכם המאפשר שליטה מרחוק באמצעות אפליקציה מהסמארטפון שלכם.
  • חלוקה לגבהים שונים בחלק מן הדגמים, כך שניתן לצלות כמות גדולה של בשר וסוגי מזון נוספים בו זמנית.

מלבד היתרונות הללו, החברה מציעה מגוון רחב של אביזרים משלימים וסדרת שבבי עץ לעישון בניחוחות וטעמים באיכות גבוהה, המיוצרים גם כן על ידי החברה.

Traeger Grills היא החברה המובילה בעולם למעשנות בשר והיא מציעה מגוון דגמים לשימוש תעשייתי או ביתי, באחריות מלאה ובתוספת מדריך לעישון בשר וחוברת מתכונים מעוררי תיאבון. להזמנות התקשרו לטלפון מספר: 1800-10-12-84 או ריכשו מעשנת בשר, שבבי עץ לעישו, אביזרים למנגל וכלים למנגל באתר טרייגר גריל בכתובת: https://www.traegergrills.co.il/.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*