מערכת החינוך באשדוד – כל ההחלטות שהתקבלו היום

בהמשך לתכנית החזרה ההדרגתית של מערכת החינוך העירונית בשיתוף גורמי הביטחון, התקבלו ההחלטות הבאות;

-לאחר שהשלמנו את השלבים הראשונים בחזרת מערכת החינוך באשדוד לפעילות (בתי הספר התיכונים, חטיבות הביניים, כיתות ה׳-ו׳ ביסודי, מעונות עד גיל 3 ומערך החינוך המיוחד), אנו מתקדמים לשלב האחרון, וביום ראשון הקרוב ישובו למסגרות החינוכיות גם תלמידי כיתות א׳-ד׳ וגני הילדים.

-מדובר בקבוצות הגיל הרגישות ביותר מבחינת הביטחון של הילדים, שכן האיום הרקטי עדיין קיים, כולל נפילות שהיו שלשום ואתמול באשקלון ובתל אביב, והיום בצהריים באשקלון.
לכן החזרה ביום ראשון כמתוכנן, הינה בכפוף לכך שלא תהיה התפתחות ביטחונית יוצאת דופן שעלולה לסכן את ילדינו.

-בנוסף, מאחר והלמידה מתבצעת בהתאמה למיגון אליו ניתן להגיע תוך פחות מ-45 שניות, נחזיר את התלמידים בקפסולות המתאימות למיגון של כל מוסד ומוסד.

-פרטים מלאים על מתכונת הלמידה – הימים והשעות – יועברו על ידי הנהלת כל מוסד בהתבסס על זמינות מיגון ומשאבי ההוראה.

-ההנחיה היא שכל יום לימודים נפתח בהדרכה ובתרגול התלמידים, על ידי חיילי פיקוד העורף, לוודא שכולם יכולים להגיע למרחב המוגן תוך 45 שניות.

-בכך אנו משלימים את מהלך החזרה הבטוחה והאחראית שאנו מובילים עם גורמי הביטחון, של כל מערכת החינוך באשדוד, מהמעונות ועד לכיתות יב'.

אשדוד היא העיר השלישית המטווחת ביותר מאז פרצה המלחמה (אחרי אשקלון והעוטף), והאיום הרקטי עדיין קיים, אולם השבת ילדינו לשגרה, מבלי להתפשר על בטחונם האישי, זהו צעד מבורך וחשוב, ומרכיב מרכזי בחוסן הלאומי, אך גם משימה מורכבת ומאתגרת, במיוחד עם מערכת חינוך גדולה כמו שיש לנו באשדוד.
על כך, מגיעות התודות והברכות בשמכם, לראש מנהל החינוך וצוותי המנהל, למנהלות ומנהלי בתי הספר, לצוותי ההוראה והעובדים בבתי הספר, על המאמץ הגדול ויוצא הדופן, שעשו בתחום הלמידה מרחוק, וכעת בהחזרת מערכת החינוך באשדוד באופן מיטבי ובטוח לפעילות מלאה.

כולנו תפילה ותקווה שתהיה זו הפעם האחרונה שייפסק הרצף החינוכי בנסיבות אלה.

יום נעים ושקט לכולם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*