מערך ההדרכה ב״מהות״ – חושבים מחוץ לקופסא

מערך ההדרכה ב״מהות״ – חושבים מחוץ לקופסא

השבוע התקיים ברשות העירונית ״מהות״ יום עיון מיוחד שנבנה ע״י מערך ההדרכה כחלק מהערכות לתוכניות עבודה. כבר בדברי הפתיחה של מנכ״לית ״מהות״, הגב׳ סימונה מורלי ניתן היה להבין את הגישה השיתופית בבניית המערך הכולל בה ניתנים כלים ויכולת השפעה לכל ראש תחום ברשות.

בחלק הראשון של ההשתלמות העבירה הגב׳ ליטל ביטון, רכזת ההדרכה וניהול הידע ב״מהות״ את מטרות יום העיון והציפיות ממנו

החלק העיקרי של ההשתלמות הועבר ע״י הגב׳ סיגל בר, מנחת הורים בולטת וותיקה במרכז להורות משמעותית שהעבירה סדנה מרתקת תחת הנושא ״בדרך ל-2020 – יוצרים חזון״ בו נדרשו המשתתפים לנסות ולייצר חזון לרשות העירונית לקראת שנת 2020 עפ״י ארגז הכלים הלימודיים שסופקו בהרצאה. לאחר מכן יצאו המשתתפים לכתיבת טיוטה ראשונית של תוכנית 2020

בחלק הבא ניתנו הדגשים העיקריים בכתיבת תכנית עבודה, את ההרצאה הזו העבירה הגב׳ סימונה מורלי, מנכ״לית הרשות בה קיבלו המשתתפים טיפים מקצועיים ודגשים שיקלו על כל משתתף לכתוב תכנית באופן עצמאי ואף את הדרכים ליישומה.

מכאן יצאו המשתתפים ביום העיון לכתיבת טיוטה ראשונית של תכנית עבודה ממנה ימשיכו לייצר עוד ועוד תכניות, כל אחד בתחומו ובגזרת אחריותו. ארגז כלים חשוב זה יאפשר לכל מנהל או רכז תחום לכתוב תכנית עבודה ישימה ובניית תהליכים שנובעים מהשטח.

סימונה מורלי, מנכ״לית ״מהות״: הרשות העירונית מהות מורכבת ממגוון תחומים ופונה למגזרים שונים, המנהלים המצויינים של ״מהות״ מתמקצעים איש איש בתחומו הספציפי וחשוב לתת לכל אחת ואחד את הכלים להביא מהניסיון שלו לפיתוח וקידום התחום עליו הוא אחראי או אותו הוא מרכז. אני מאמינה שבזכות הכלים שקיבלו המשתתפים יצוצו תכניות ומיזמים חדשים בשלל הענפים בהן עוסקת הרשות.״

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*