מעלים את הקצב בקלנג

מעלים את הקצב בקלנג

חצר  בית אריה קלנג נמלאה בקהל מבלים, שהגיעו מצוידים במצב רוח סוער  ובנעליים נוחות  למופע הכי לוהט במדינה – אביהו פנחסוב ומועדון הקצב!

נעמי אדר הופמן, המשנה למנכ"ל החברה העירונית והממונה על מוסדות האמנות פתחה את הערב ובירכה את הבאים לבית אריה קלנג. לאחר מכן הציגה את המנהל האמנותי שלום תשובה וסיפרה על ההופעות שבדרך…

"פתחנו בשבוע שעבר עם עידן רפאל חביב אלא רק שהפעם פינינו לכם את הרחבה- אנו מקווים לראות אותה מלאה בכם רוקדים", אמרה אדר הופמן, מה שקרה כבר החל מהשיר השני של המופע ועד לסופו.

הצלילים הראשונים,שזרמו מהלהקה המעולה שעל הבמה  היו האות  לקהל להצטרף במחיאות כפיים ואת האחרים הצלילים השמחים הקפיצו לרחבת הריקודים .

על הבמה חברי מועדון הקצב, נראים כמי שהרגע חזרו מחופשה באי קאריבי או בהוואי, שופעים  אנרגיות ורוח טובה.

הנסיך, הדוכס, הארכי- בישוף, הסולטן, אוהב שלום ורודף שמלות, נעים זמירות ישראל,מפריח היונים, לוכד הנחשים ומרסק האבטיחים, הלא הוא אביהו פנחסוב – שהגיח מהמרפסת למעלה ושפך את המשקה שלו על הרצפה ומיד לאחר מכן נכנס אל הרחבה עם ידיים למעלה ואגרופים קפוצים היישר אל תוך הקהל, לגם להם מכוסות הבירה וקרא לכל אלו שנותרו יושבים לקום תוך שהוא מבקש: "הלו לקום, זו לא קבלת שבת!" רקד עם הקהל ואיך אומרים? התחיל בחגיגה שרק הוא ומועדון הקצב יודעים לעשות.

נעמי-2

אביהו הודיע לקהל "הלילה אתם שלי !" והקהל נענה לו בהתלהבות .בכל שיר על מנגינה ואהבה אביהו מסתכל לכל בחורה אפשרית לתוך העיניים או לתוך מצלמת ה"סטורי" תוך שהוא שר לה כמה שהיא יפה או כמה שהוא אוהב אותה… לא פלא שכול הנשים בהפעותיו מרוסקות עליו וכל הגברים סוגדים לו. ניכר עליו כי הבחור יודע את עבודתו ומזמין את כולם כולל כולם להשתחרר ולהצטרף בברכה, ריקודים ואהבה למועדון הקצב.

הרבה שיאים ורגעים היו בערב הזה, אחד מהם היה כשבוצע השיר "נשמה, כפרה, מאמי" שכתב במקור בנימין אוליאל מאשדוד ופנחסוב ומועדון הקצב מבצעים בעיבוד מעט שונה בהופעותם. שיר משעשע לכל הדעות שכל הבליינים בעיר אשדוד, אפשר לומר גדלו עליו. 

חצר קלנג געשה ונמלאה בשמחה-המופע אמנם רץ מזה כארבע שנים והם הופיעו כמה פעמים בעבר באשדוד אבל בבית אריה קלנג קרנבל כזה עוד לא היה.

המופעים הבאים במסגרת מוזיקה בקלנג: 27.9- ישי ריבו,בתאריך 18.10 תופיע אתי אנקרי- במופע לנשים בלבד,25.10- "גשם ראשון"- יוצרים מקומיים שיבצעו לראשונה חומרים מקומיים. כל המופעים יתקיימו בימי רביעי בחצר בית אריה קלנג, רחוב יאיר 2, אשדוד, בשעה 21.00.#פעםבשבוערביעיקבוע. למידע והזמנות חייגו: 08-9221883

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*