מסתבכים במציאת המילים? הנה כמה טיפים לכתיבת הברכה המושלמת

מסתבכים במציאת המילים? הנה כמה טיפים לכתיבת הברכה המושלמת

מחסום הכתיבה יכול להפתיע את כולנו
הברכה הנכונה יכולה לרגש, להפתיע ולגעת בלב של כולנו. מדובר בדרך מופלאה להביע אהבה לכבוד כל מאורע חגיגי. עם זאת, כתיבה של הברכה המושלמת לא פעם יכולה להיות מסובכת עבור רבים מאיתנו, שנתקלים במחסום כתיבה. קשה לשבת מול דף ריק וקשה עוד יותר להרגיש שהוא לא יתמלא אף פעם. בשביל לעזור לכם למצוא את המילים הנכונות, ריכזנו עבורכם כמה טיפים לכתיבת הברכה המושלמת. בהצלחה!

חפשו השראה במקומות מוכרים
לפני שאתם ניגשים למלאכת הכתיבה, חשוב שתתחילו במציאת השראה. תוכלו לעבור על שיחות וואטסאפ ישנות עם האדם הקרוב אליכם, להביט בתמונות ישנות ואפילו סתם לקחת את עצמכם לסיבוב בשכונה או במקום מרוחק ולהעלות זיכרונות. את המחשבות שעולות לכם חשוב שתרשמו לעצמכם בנקודות – מדובר בבסיס המהותי לברכה שלכם, שאתם עתידים לכתוב בקרוב מאוד.

התרשמו מנוסחים מעוררי השראה
נוסף על חיפוש השראה אישית יותר, הנוגעת לאדם הקרוב, תוכלו גם לקחת השראה בכל הנוגע לטקסט הנכתב. רבים טובים וחכמים לא פחות מאיתנו כבר כתבו ברכות רבות בעבר שאולי יוכלו לעזור לנו בכתיבת הברכה האישית שלנו. באתר "עדן ברכות" תוכלו להתרשם ממבחר אדיר של ברכות שיכולות לתת לכם השראה, פתגמים חכמים, ניבים וציטוטים – תהיו בטוחים שהאתר יעזור לכם במציאת המילים הנכונות.

פנו זמן לכתיבה נינוחה של הטקסט
אחרי שריכזתם לעצמכם בנקודות את מה שאתם רוצים להגיד – הגיע הזמן להתחיל ולשבת על הברכה. אבל לפני כן, חשוב שתארגנו לעצמכם סביבת עבודה נקייה, מסודרת ונעימה. יכול להיות מדובר בשולחן העבודה הביתי שלכם, בשולחן אישי בבית קפה ולמעשה – בכל מקום בו תרגישו הכי בנוח שיש. תדאגו לארגן לעצמכם כוס משקה חם, להתרווח ולהרגיש בבית.

תנו לעצמכם לזרום עם המילים
כשאתם מרגישים מוכנים, תתחילו במלאכת הכתיבה. למרות שהאינסטינקט הראשוני הוא לחשוב על כל מילה, עדיף שדווקא תיתנו לעצמכם לזרום עם המילים. באופן כזה הרעיונות שלכם יעלו באופן אינטואטיבי וימצאו את דרכם בקלות לדף הריק. לאחר שטף הכתיבה תוכלו כמובן לשכתב את הניסוחים שלכם, לשפר ולדייק – אבל דווקא הכתיבה הגסה הראשונית, היא החלק המהותי יותר בתהליך.

במידת הצורך – היעזרו באיש מקצוע
אם למרות הכל אתם מסתבכים במציאת המילים הנכונות ויושבים עדיין מול הדף הריק – אל תאמרו נואש. כיום ישנם אנשי מקצוע רבים שיותר מישמחו לסייע לכם בכתיבת הברכה המושלמת לאדם הקרוב אליכם. עם יכולות הכתיבה שלהם וההיכרות המעמיקה שלכם עם מקבל הברכה – תוכלו להיות בטוחים שתיצרו ביחד את הברכה המושלמת. שיהיה לכם המון בהצלחה!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*