מסעדת בשרים טובה

מסעדת בשרים טובה

חוויית הביקור במסעדה טובה היא תמיד תוצאה של שילוב כמה גורמים וסיבות מספיק טובות לצאת מהבית ולהגיע אליה. אם נוסעים שעות כדי לשבת שם, על אחת כמה וכמה שחשוב שתהיה מסעדת בשרים איכותית. כדי לדעת אם הגעתם למסעדה כזאת לא מספיק לבקש המלצה במדיה החברתית על מסעדה שהקוראים התנסו בה אלא להבין בדיוק מהם הפרמטרים שהפכו אותה לכזאת בעיניהם. אם לא קיבלתם תשובה מספקת, תמיד רצוי לקרוא מבקרי אוכל מקצועיים ואמינים שמתייחסים לכל השיקולים האלה ונותנים לכם מידע מלא והוגן על כך. להלן כמה דגשים שחשוב לשים אליהם לב כשמחפשים מסעדת בשרים טובה באמת .

איכות הבשר

לפני שנדבר על שאר האוכל במסעדה חשוב לדבר קודם כל על הבשר עצמו. בישראל כבר מוצאים מסעדות רבות שגאות באיכות הבשר שלהן עד כדי כך שהן נפתחות צמוד לאטליז שמציע את אותם בשרים גם לקחת הביתה להכנה עצמית. בדרך כלל, זוהי עדות לביטחון עצמי גדול ומוצדק, משום שאם יש משהו שאפשר להיעזר בו זה לראות את הבשר בעצמכם לפני ההכנה ולדעת שאתם מקבלים אותו דבר גם במסעדה עצמה. בשר כזה יהיה מתוצרת מגדלים איכותיים, ובישראל הם בדרך כלל מגדלי הבקר ברמת הגולן, טרי אך מיושן במידה הנכונה ומטופל היטב על ידי המטבח. במסעדה כזאת גם תקבלו את המנה שלכם במידת עשייה מדויקת כדי להפיק ממנה את המיטב, לשביעות רצונכם. לצד הבשר חובה להגיש משקה מתאים איכותי, בין אם מדובר במים מינרליים, יינות או בירה. זה המלווה החשוב ביותר לבשר טוב שמדגיש את טעמיו ומשלים אותו.

מנות ברמה גבוהה

הציפייה לקבל מנות ברמה גבוהה נכונה לא רק לבשר אם כי בעיקר לו. מלבד הבשר הטוב והאיכותי מצפים לקבל במסעדה כזאת גם את שאר המנות מעולות ועשויות היטב, מבלי לפספס בהכנה שלהן. לא מוציאים כאן מנות מוכנות מהמקפיא ישירות למיקרוגל, הלחם או הלחמניות טריות תמיד ורצוי מתוצרת עצמית, הירקות ושאר חומרי הגלם מעולים בין אם הם מישראל מתוצרת מקומית ובין אם הם מתוצרת חוץ. בנוגע לגורמה וליצירתיות, זה עניין שקשור יותר לטעם ולשיקולי מי  שמרכיב את התפריט. בנוגע לשאלה מהו מטבח עילי, חלוקות הדעות, אם כי אין ספק שגם מנות פשוטות יחסית שאינן מסובכות ומורכבות יכולות להיות מעולות כשהן נעשות נכון ומחומר גלם איכותי. לפעמים פשטות היא דווקא הגורמה הטוב ביותר שכדאי לחפש אותו משום שמי שאינו יודע להכין בשר טוב לפי מתכונים מהמטבח העולמי גם היצירתיות שלו לא תסתיר זאת.

החוויה עצמה – אווירה, מיקום, קהל

אירוח במסעדת בשרים טובה מחייבת אירוח ברמה יוצאת דופן אפילו בסטנדרט הישראלי, משום שהיא קובעת את החשק להישאר שם ולטעום בנחת מהמנות. בשר הוא עניין שלוקח זמן, גם בהכנה שלו, גם באכילה ובהתענגות עליו וגם בחוויית האירוח והאווירה במקום. אם הגעתם למסעדה טובה תזהו זאת מיד באמצעות קהל של אוהבי בשר ויין טוב שיקבלו גם את המנות שביקשו בדיוק כפי שהם אוהבים אותן. זה ההבדל בין קהל של מסעדות זריזות שכבודן במקומו מונח אבל במסעדת בשרים החשוב הוא ליהנות מכל רגע של החברה הטובה וההתענגות על הטעמים של בשר, מנות מלוות ויין.

קרדיט: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*