מסיבת בר מצווה ל-י"א נערות ונערים

מסיבת בר מצווה ל-י"א נערות ונערים

חגיגת הבר-מצוה היא אחד האירועים המיוחדים בחיי כל נער ונערה, הצרובה עמוק בתודעה ומגדירה את זהותם. אתמול בערב (א, 26/3), בסימן טוב ומזל טוב, התקיימה באולם סהרה מסיבת בר מצוה ענקית ל-13 נערות ונערים, כפי שנהוג במסורת ישראל. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי בא לברך ואיחל מזל טוב לחוגגים וברכות למפיקים. אשדוד במיטבה.

יום הבר-מצווה במסורת היהודית הוא המועד בו הבן (בגיל י"ג) והבת (בגיל י"ב) מצטרפים לקהילת הבוגרים וחלים עליהם כל המצוות. מאותו יום ואילך הנער והנערה נושאים באחריות על מעשיהם וכבר לא "נשענים" על הוריהם. יום זה הוא מעבר משמעותי בין שתי תקופות חיים הבאים לידי ביטוי לא רק בשינויים החיצוניים המתחוללים בגופם, אלא גם בשינויים הפנימיים בנפשם ובאישיותם. לרגל היום החשוב הזה, נוהגים לקיים אירוע שמח, לשאת דברים ולציין את היום בטקס חגיגי.

עמותת "חרמון הטוב" הפועלת למען נערים בסיכון, חינוך מיוחד וצרכים מיוחדים, בשיתוף עם רחל ויוסי דאי (חברת דאי ג'ינס) וקרן אשדוד, בחרו לקיים אירוע בר-מצוה רבתי לאחד עשר נערים ונערות מבית הספר מעלות לחינוך מיוחד, כפי שנהוג במסורת היהודית העתיקה, ואתמול ה-26 במרץ 2023, התכנסו הצעירים, קרובי משפחה ואורחיהם באולם סהרה, לחוג את היום החשוב בחייהם.

במעמד החגיגי המיוחד השתתפו ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי אשר בירך את הכלות וחתני השמחה, חברת מועצת העיר גב' הלן גלבר, ומנהלת אגף חטיבה צעירה מרטין עובדיה. אייל פוקס, יו״ר עמותת "חרמון הטוב", הודה בשם חברי העמותה, משפחת דאי וקרן אשדוד לכל האורחים והאישים המכובדים שכיבדו את המעמד וציין כי כדי להפיק אירוע שמח במיוחד, עמלו חברי העמותה יחד עם השותפים, ודאגו לגייס תורמים שיסייעו להצלחת האירוע. כך הצטרפו אנשים טובים וגופים עסקיים ותרמו ברכישת ביגוד, הנעלה, צלם, תקליטן, ספר, אולם, מתנה אישית ועוד שלל הפתעות שהפכו את הערב החגיגי לאירוע בלתי נשכח.

בתום האירוע המוצלח, ביקשו חברי עמותת ״חרמון הטוב״, רחל ויוסי דאי והצוות המקצועי של בית הספר ׳מעלות׳, להודות לכל התורמים היקרים  שתרמו להצלחת האירוע: "תודה ענקית לכל השותפים שלנו, לגב׳ זהבה רביבו, טלי דאי, אבי צרפתי, שמוליק דואק, אריק ג'ורנו ויוסי עטר. לחברת ׳קידוחי סי.אפ.איי. בע"מ׳, חברת ׳יצחק שקד נכסים בע״מ׳, חברת ׳חיל אבטחה בע״מ׳, חברת ׳שאפור שטיחים׳, חברת גלאטקס שמשון שהרבאני וחברת ׳יתד שילובים פנסיוניים׳. לאלון סבג וחיים מגנזי בעלי רשת חנויות ״פוזה״, חברת ׳מגה ספורט׳, חברת ׳אינטר ג׳ינס׳, חברת ׳שמחה זה אנחנו׳, חברת ׳גאנט׳ ורשת התכשיטים ׳מפתח הזהב׳".

אשדוד הוכיחה שוב את חוסנה הקהילתי וכי השרשרת החברתית שלה חזקה מאוד, כאשר כולם יחד דואגים לכל החוליות שבה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*