מנהלת רובע ג׳ מציגה: הפנינג קיץ

מנהלת רובע ג׳ מציגה: הפנינג קיץ

300 ילדים, כ-200 הורים ובסה"כ למעלה מ-500 איש נטלו חלק בהפנינג הססגוני שארגנו במינהלת רובע ג', לרגל סיום חגיגות ה-60 לאשדוד. המיזם החל בקריאה שנשאו מינהלת הרובע ו"נטועים אשדוד", כאשר הזמינו את ילדי הקהילה והוריהם, להשתתף בהפנינג שנשא את השם "חושבים בגדול".

פנינג הכיף והחשיבה לכל בני המשפחה שהתקיים בפארק עוזיהו, כלל משחקי פנאי וחשיבה, חידון אשדודי נושא פרסים, הגרלות והפתעות וכיבוד כמובןפיצה ושתייה לכל ילד. האירוע עצמו היה פתוח לקהל וללא תשלום ועמד מעל לציפיות. הצלחתו נזקפת לזכות שיתופי הפעולה בין גופים רבים אשר תרמו את חלקם וביחד הפיקו אירוע בלתי נשכח.

unnamed-(1)

"השווה גדול מסך חלקיו" אומר יעקב ביטון, ראש מינהלת רובע ג', ומציין כי במקרה הנ"ל משפט זה הוכח בצורה מוחשית כאשר למינהלת הרובע ועיריית אשדוד חברו גופים כמו המכללה להנדסה סמי שמעון, מפעל הפיס, מרכז כיוונים, עמותת "ממזרח שמש" ו"כל ישראל חברים",  מדרשת באר, קרן פוזן, "נטועים אשדוד" ועוד.

ביטון מציין שהאירוע זכה להצלחה גדולה הן מבחינת היקף המשתתפים והן מבחינת הארגון ואיכות הביצוע, בזכות הפעילים הרבים, הסטודנטים המתנדבים, צוות בית הספר מגינים ואנשי מדרשת באר ובעיקר בזכות גב' אורלי דדון וחן אבו ומר אלעד פורטל שפעלו ככל יכולתם להצלחת האירוע.

בעירייה אומרים כי למפגשים כאלה יש ערך מוסף ומעבר להיותו אירוע מהנה וחווייתי עבור ילדים והורים, יש בו כדי ליצור זהות וגאווה מקומית, להגביר מודעות לאיכות החיים ולקשור את הקהילה למעורבות ולגילויי איכפתיות. גם התושבים הגיבו באותה מידה של הערכה והתלהבות והביעו תודה ענקית על אירוע בלתי נשכח מתוך תקווה כי אירועים כאלה ייערכו מעת לעת ויחד עם זאת ציבור גדול יותר יטול בו חלק ויתרום מעצמו למען הסביבה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*