מלון רנסנס ישלם פיצויים לחדרנית שהחליקה

מלון רנסנס ישלם פיצויים לחדרנית שהחליקה

מלון רנסנס ישלם כ-73 אלף ₪ לחדרנית מאשדוד שהחליקה בעת שניקתה אמבטיה.

חדרנית מאשדוד שהועסקה במלון רנסנס בתל אביב והחליקה באמבטיה בעת שניקתה אותה, תזכה לפיצוי של כ-73,000 ₪ מעבר לתשלומי הביטוח הלאומי בגין תאונת העבודה. כך נקבע בהסכם פשרה בין באי כוחם של המלון וחברת הביטוח שמבטחת אותו לבין באי כוחה של החדרנית, עורכי הדין ניצן וגיל הראל שתבעו את המלון ואת חברת הביטוח בבית משפט השלום באשקלון.

מכתב התביעה עולה כי החדרנית בת ה-56 ואם ל-3, שהשתכרה כ-4,500 ₪ לחודש, החליקה לפני כארבע שנים בתוך האמבטיה ונחבלה קשות בכתפה. התאונה הוכרה כתאונת עבודה על ידי המוסד לביטוח לאומי.

כתוצאה מהתאונה נקרעו מספר גידים בכתפה הימנית, מה שגרם בין היתר לחוסר תחושה במספר אצבעות בידה הימנית. מאז התאונה, היא מוגבלת בתנועות ומתקשה בביצוע עבודה פיזית וכל פעולה בה נדרש מאמץ ולו הקל ביותר.  בבית חולים אסותא עברה ניתוח לאיחוי הגידים הקרועים.

עורכי הדין ניצן וגיל הראל טענו בכתב התביעה כי בית המלון לא נהג כפי שמצופה מבעל בית מלון  וכי התאונה קרתה עקב רשלנותו. בין היתר ציינו  כי במקלחת לא היה שטיח מונע החלקה, או מעקה לצורך מניעת הנפילה וכי לא דאגו לבנות דלתות זכוכית א פלסטיק סביב למקלחת.

החדרנית תבעה לפצות אותה  בגין כאב וסבל, אובדן השתכרות, טיפולים רפואיים, הוצאות רפואיות, עזרה בבית ונסיעות.

מלון רנסנס וחברת הביטוח הראל ביקשו לדחות התביעה על הסף וטענו בין היתר  בכתב ההגנה כי החדרנית אשמה בלעדית לתאונה כיוון שהתרשלה והסתכנה מרצון. לטענתם התאונה התרחשה בשל אשמתה או רשלנותה המוחלטת הבלעדית והישירה ועקב פזיזותה חוסר זהירות וחוסר תשומת לב מצידה של החדרנית.

בסופו של דבר שני הצדדים הגיע כאמור להסכם פשרה לפיו החדרנית תזכה לפיצוי של כ-73 אלף ₪ מעבר לפיצוי שקיבלה מהביטוח הלאומי בגין אותה תאונת עבודה. הפיצוי ניתן מבלי שהמלון יכיר באחריותו לתאונה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*