מכינים את הגינה לחורף

מכינים את הגינה לחורף

הגינה הנחמדה שלכם ששירתה אתכם היטב בימות הקיץ, זו שאפשרה לכם ליהנות משעות של הנאה ובילוי, עתידה להיות חשופה בחודשים הקרובים לטמפרטורות חורפיות וגם לגשמי ברכה. כדי לשמור על הגינה שלכם ועל הציוד שרכשתם, חשוב מאוד להתארגן לקראת ימי הגשם. כדי שלא תגלו לאחר מכן שהרהיטים שלכם או מוצרים אחרים ניזוקו בגין הרטיבות והגשם. קבלו טיפים להכנת הגינה לחורף.

כך תכינו את הגינה שלכם לחורף

  • מאחסנים בחכמה – הגינה שלכם מכילה אביזרים ומוצרים שונים. בין אלו מתקני משחק קטנים כמו נדנדת לילדים או מגלשה. ובין אם זה שולחן נמוך או כלי עבודה. כל המוצרים הללו שמונחים עד עתה תחת כיפת השמים ללא חשש צפויים להירטב ולספוג כמויות של מים במידה והם יישארו בחוץ. זה הזמן לרכוש לעצמכם מחסן איכותי ואטום. המחסן יוכל לעמוד בגינה באחת מהפינות ולהכיל בתוכו את כל המוצרים הללו. כך תגנו על הרכוש שלכם בימות הגשם ותוכלו ליהנות מהם מחדש עם בוא האביב והקיץ הבא.
  • כיסויים לרהיטים – רהיטים כבדים או גדולים אי אפשר לאחסן במחסן. עליהם נגזר להישאר תחת מטחי הגשם גם בימים הקרים ביותר. כדי שהם לא יספגו מים ולא יינזקו בגין הימים הגשומים, אתם חייבים למצוא את הדרך החכמה והנכונה להגן עליהם. את זה תוכלו לעשות באמצעות רכישת כיסוים איכותיים ומתאימים למטרה זו. הכיסויים המתאימים יגנו על הרהיטים מפני מי הגשמים וימנעו נזקי רטיבות. חשוב להתאים לכל רהיט את הכיסוי ההולם שיאפשר לכם להיות בטוחים שהרהיט מוגן. גם את הבריכה שלכם חשוב לכסות היטב כדי שלא ייגרמו נזקים של רטיבות ועובש.
  • הצבת שמשיה – שמשיה גדולה תוכל אף היא לסייע לכם בחיפוי של אזורים שיינזקו מגשמים. תוכלו להציב את השמשייה מעל לרהיט או פינת ישיבה. בכך תמנעו ממי הגשם להגיע למקום שחשוב לכם שיישאר יבש.
  • דשא – זה הזמן לחפות את הרצפה וליהנות ממשטח נעים ולא מלכלך. תוכלו לבחור לרבד את הגינה במרבדי דשא טבעיים. במידה ואתם לא ממש חובבי טבע תוכלו לפנות לכיוון של דשא סינטטי. כך תיהנו ממשטחים נאים בצבע טרי ורענן – ללא צורך בהשקיה וכיסוח. מומלץ מאוד למי שמחפש פתרון לבוץ המלכלך שממלא את הגינה לאחר ירידת הגשמים. חיפוי האדמה בדשא סינטטי יאפשר לכם לצעוד בגינה גם זמן מה לאחר ירידת הגשם בלי ללכלך את סוליות הנעליים.

השקעתם בריהוט גינה? כמה טוב. על מנת להגן על הרהיטים ולאפשר לכם ליהנות בחודשים הנעימים שוב מכל הרהיטים, עליכם להכין את הגינה לחורף ולחשוב על כל מה שיש לכם בגינה. כך תמנעו נזקים של ריהוט גינה בגין מי גשמים. כמה טוב יהיה להסיר את הכיסויים מעל הרהיטים ולמצוא את האביזרים שלכם יבשים ונקיים לקראת שימוש מהנה נוסף.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*