מכונת צילום רגילה או לייזר – מה עדיף?

מכונת צילום רגילה או לייזר – מה עדיף?

בעת קניית מכונת צילום או מדפסת אנשים רבים נוטים להתבלבל – האם לקנות מכונת צילום הפועלת בטכנולוגיית לייזר או מכונת צילום רגילה? מה זה אומר בכלל? איך לדעת במה שווה להשקיע את הכסף? אז לכל אילו יש תשובות! בין אם אתם מתכננים לרכוש מכונת צילום או מדפסת למשרד או לבית, חשוב שתבינו את ההבדלים בין המכונות השונות לפני הרכישה

הטכנולוגיה שינתה את פני המציאות עד כדי כך שכל מוצר שנראה על המדפים בימינו, הוא כנראה טכנולוגי במידה כזו או אחרת. מבובות משחק, שואבי אבק, ספרים, תמונות וכן, גם מכונות צילום.

מה זה בעצם אומר והאם כדאי לנו לקנות את הדגם החדש ביותר או שאפשר להשקיע גם במכונת צילום מעט מיושנת? לכך יש תשובה, אך לא חד משמעית.

בסופו של יום הכל תלוי בצרכים שלכם ולאיזה סביבה אתם רוכשים את המכונה, בהמשך נפרט מעט על ההבדלים בין המכונות השונות ונעזור לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם!

מכונת צילום רגילה – מה זה?

אצל רובנו זכרון של מכונת צילום זורק אותנו בחזרה לבית הספר היסודי בו יש בפינה בצד ליד חדר המורים, מכונה ענקית שעושה המון המון רעש,  זו מכונת הצילום.

פלא גדול מתרחש כאשר מכניסים דף נייר כתוב לתוך מכונה, לוחצים על כפתור, שומעים המון רעש ואז, מן הצד השני יוצא דף חדש כהעתק של הדף שהכנסתם למכונה.

התהליך שעושה מכונת צילום רגילה הוא שימוש באנרגיית אור חזקה שמסייעת לייצר העתק של הכתוב על דף המקור על גבי דף נקי וחדש. כולנו נתקלים בצורך לצלם דברים מפעם לפעם ולפעמים גם על בסיס יום יומי, אם אתם עובדים במשרד כנראה שנתקלתם במכונת צילום פעם או פעמיים ואפילו השתמשתם בסריקה של הדפים באותה המכונה. סביר שבמשרדכם ישנה מכונת צילום לייזר, אך גם אם המכונה לא עושה רעש זה לא אומר בהכרח שמדובר במכונה חדישה הפועלת בטכנולוגיית לייזר.

מכונות צילום רגילות חדשות הן שקטות ומתפקדות כראוי, יש כאלו שגם סורקות אך הן פועלות על אנרגיית אור ולא אנרגיית לייזר, החיסרון המהותי בהן הוא שלעיתים הן אינן משולבות והפונקציות האפשריות בהן – מוגבלות.

מכונת צילום לייזר

מכונת צילום לייזר עושה בעצם את אותה הפעולה – דף נכנס פנימה, לוחצים על כפתור , לא שומעים המון רעש, ודף זהה יוצא מהצד השני. מכונה זו בניגוד לרגילה מקבלת מידע אלקטרוני ומעבירה אותו לעותק קשיח, באמצעות כוחות אלקטרוסטטיים, מכונה כזו חוסכת בצבע ומאפשר צביעה של הדף החדש ביעילות רבה.

בנוסף מכונות אלו לעיתים נקראות ״מכונות צילום משולבות״ או ״מדפסת משולבת״, מכיוון שהיא כוללת מספר פונקציות. יש כאלו שמתפקדות כמדפסת, סורק, מכונת צילום ופקס בו זמנית

במה לבחור?

בסופו של יום הכל תלוי בצורך שלכם ! אם ברצונכם רק לצלם דפים אנו ממליצים על מכונת הצילום הרגילה, כיום בשוק ישנן מכונות חדשניות וחזקות שיכולות לתפקד נהדר במשרדכם.

אם הצורך שלכם הוא בכל הפונקציות – צילום, הדפסה, פקס וסריקה, שווה לכם לרכוש מכונה חדשנית על בסיס טכנולוגיית לייזר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*