מכונות שטיפת רצפה

מכונות שטיפת רצפה

מכונה לשטיפת רצפות קלה ונוחה לשימוש – מאפשרת לנקות משטחים גדולים במהירות וביעילות. יש מגוון דגמים של מכונות שטיפת רצפה ורצוי לפנות לחברה מובילה בתחום המציעה מכונות איכותיות ועמידות במיוחד ומסייעת גם ללקוח לקבל החלטה נכונה לבחירת המכונה היעילה ביותר עבורו. כדאי לדעת כי בהתאם לגודל משטחי הרצפה שיש לנקות יש לבחור מכונה לשטיפה, ישנם דגמים קומפקטיים המתאימים לשטחים קטנים יחסית, מכונה זו מתאימה גם לניקיון יעיל של מקומות צרים, לחלופין ניתן לרכוש מכונת שטיפה גדולה המיועדת לניקיון מהיר של מבנים ומשטחים גדולים, יש דגמים עם מקום עמידה למפעיל ויש דגמים עם כסא נוח למפעיל.

ניקוי ללא מאמץ

מכונות שטיפת רצפה נועדו לניקיון יסודי, יעיל ומהיר של כל סוגי המשטחים והרצפות, לרבות רצפות מבטון מוחלק, אריחי טראצו, אריחי שיש, גרניט פורצלן או אבן טבעית וכדומה. את המכונה ניתן להפעיל בקלות ואין צורך להפעיל מאמץ פיסי על מנת לנקות את המשטחים והרצפות, יש מכונות קומפקטיות וישנם דגמים מתקדמים עם מפעיל עומד, הולך או רוכב.

מכונת שטיפה לניקיון יסודי של כל סוגי הרצפות והמשטחים מבצעת לרוב שלוש פעולות במקביל, המכונה מתחילה בקרצוף יסודי של הרצפה כדי לנקות אותה מלכלוך, אבק וכתמים, הקרצוף מתבצע באמצעות מברשות ייעודיות ועמידות, לאחר מכן המכונה ממשיכה בשטיפת הרצפה ולסיום מופעל מנגנון שאיבה לאחר ניגוב הרצפה כדי לייבש אותה ולהסיר שאריות מים וחומרי ניקיון המשטח, וכך לא נגרמת גם סכנת החלקה לאחר הניקיון.

פתרון מושלם לניקיון המבנה

כדי לנקות רצפות ומשטחים גדולים יש לרכוש מכונות שטיפת רצפה מתקדמות ואיכותיות, כיום בעסקים רבים ובמבנים מסחריים ניתן לראות את המכונות בפעולה. ניתן לבצע את הניקיון לפני או אחרי יום העבודה או במהלך היום כיוון שהמכונה אינה מפריעה לתנועת העובדים והלקוחות במבנה או בעסק, והייבוש מתבצע במקום כך שאין סכנת החלקה. למעשה, מכונה לשטיפת רצפה מהווה פתרון מושלם לכל העסקים ולכל המבנים המסחריים והמוסדות בהם מבקרים לקוחות ואורחים רבים. בין היתר מכונות לשטיפת רצפות מתאימות לניקוי יומיומי במפעלי תעשייה, במחסנים לוגיסטיים בכל גודל, בקניונים, בחנויות גדולות, ברשתות שיווק וברשתות קמעונאיות אחרות, במוסדות ציבור ובמשרדים גדולים. כמו כן, המכונה מיועדת לניקיון מבואות לובי ושטחים ציבוריים בבנייני מגורים ומגדלי משרדים.

מגוון דגמים

כאמור, יש מגוון דגמים של מכונות שטיפת רצפה, לכן חשוב לפנות לחברה מובילה בתחום על מנת לקבל הסברים וייעוץ לבחירת המכונה המתאימה. יש מכונות קומפקטיות אותן יש לחבר באמצעות כבל מאריך לחשמל, מכונות מתקדמות יותר מצוידות במצבר נטען כך שאין צורך להסתבך עם כבלים ארוכים. בנוסף, למבנים גדולים ולניקיון יעיל ומהיר של משטחי הריצוף רצוי לרכוש דגם עם מפעיל, כאשר ניתן לבחור בין דגמים של מפעיל ההולך מאחורי המכונה, לבין דגמים עם מקום עמידה או ישיבה למפעיל.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*